Batcompu Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Hallo, Vandaag heb ik me Vu+ Duo gekregen. Ik dacht meteen aan de slag te kunnen en heb hem dan ook aan de tv gehangen echter gebeurd er niks. de tv ziet de tuner niet via hdmi. later ook nog maar eens de ouderwetse scart geprobeerd maar ook niks geen beeld. toen ik er een usb stick in stopte met een pli image en daarna opstarte begon hij de vu+ duo wel te flashen en dat lijkt wel goed te zijn gegeaan aangezien er gewoon Vu+ Duo in het display van de box staat en voordat ik de usb stick er in deed er stond dat ik me taal moest kiezen. Ik voel me nu best wel onozel aangezien ik eigenlijk had verwacht dat ik tenminste nog beeld zou krijgen voordat ik hulp in moest schakelen aangezien ik al genoeg goede ervaring met mijn db7000 had. maar zou iemand mij kunnen uitleggen waarom de tv de tuner op geen enkele mogelijkheid wil herkennen en dus ook niks laat zien. bij voorbaat dank.
Batcompu Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2010 lol hoe simpel kan een oplossing soms zijn. de vu+ wou niet werken met me eigen hdmi kabel maar die meegeleverd is werkt ie wel prima op. nu nog ff verder prutsen om hem werkend te krijgen zoals ik wil
drz Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 ...of je stopt de stekker er in! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen