acc Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Een heel eigenaardig probleempje. Als de Dreambox koud opstart is er geen enkel probleem. met koud opstarten bedoel ik dus als de spanning een tijdje heeft afgestaan. en blijft ook goed werken. Tot dat je het toestel eens een nachtje op standby laat staan. Dan blijft het ding gewoon slapen. ook even de spanning onderbreken heeft geen nut. de led wordt groen en blijft op het "GP" beeld staan. als je de spanning een langer tijd verbreekt dan werkt hij wel terug goed. Iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken?
iemand Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Meet de voedingsspanning eens na, liefst op oscilloscoop of probeer eens een andere voeding gr. Erik
Moderator Matchless Geplaatst: 9 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2010 Bopke.. Hier heeft de topicstarter weinig aan. En het hoeft ook geen cloon te zijn (ook al snap ik je reaktie wel). Ook orginele boxen gaan wel eens kapot Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
acc Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 Al reeds 3 verschillende voedingen geprobeerd maar zonder beter resultaat. Ik denk niet dat het een clone is, hologram is aanwezig, en heb deze ook als een echt en origineel exemplaar gekocht. ik vermoed dat er iets laat af weten als de box "warm" staat. in koude toestand werkt de box nog perfect. de box in ondertussen toch ook al wel 5 jaar oud, dacht ik.
iemand Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Kun je eens een foto plaatsen van het inwendige. Want zo op afstand is eea slecht in te schatten. gr. Erik
columbo Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Probeer eerst eens met KÄLTE spray op div plaatsen en onderdelen om de juiste lokatie of onderdeel te vinden dat er op reageerd,voor al smd elco's zijn niet altijd betrouwbaar,deze kun je met een capp.meter gewoon meten,let op de polarisatie als je ze in het cirquit meet,wees uiterst voorzichtig zo dat je niets beschadigt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen