roymo Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Welke applicaties zijn eigenlijk onmisbaar om zo veel en goed mogelijk te profiteren van deze ontvanger? Gisteren ging het bijna helemaal fout, dus ik wil geen risico's meer nemen en het eerst vragen aan de deskundigen onder jullie. Ik heb de nieuwste PLi Bij settings heb ik gekozen voor de Henksat. Systeemplugins nog niets. Drivers niets Skins voor Magic HD Picons niets Others niets Extensions niets Security niets Softcams voor de cc cam Upnp niets Pli niets Wat zit in het pakket beheer en is dit zinvol of nodig? Voor de duidelijkheid, ik wil graag het beste van het beste uit het apparaat halen.
Moderator wiz Geplaatst: 8 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 8 oktober 2010 ik heb de volgende plugins geinstalleerd: autotimer cool tv guide media player rytec epg import autobackup epg refresh setup quickbutton cccaminfo backup/restore Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je zoal met het apparaat wilt doen welke plugins je installeert. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen