Ga naar inhoud

glasvezel aansluiting van KPN

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het is tocht een groots bedrijf dat k#N,

glasvezel afbesteld, een nieuwe provider gezocht,doorgegeven en

alles was gelukt bij dit wereld bedrijf.

alleen een klein probleempje, moet een nieuw telefoon nummer

nemen, want volgend dit wereldbedrijf is een nummer wat naar glasvezel geporteerd is nooit meer naar koper terug tezetten,

ik verteld dat het een glasvezelprovider is, maar helaas

nieuw nummer aanvragen

heerlijk die slogan wij sluiten U aan

Geplaatst:

dat had je natuurlijk vooraf kunnen informeren dus kunnen weten...

• Beheerder
Geplaatst:

Je hebt daar wettelijk recht op. Je hebt te snel toegegeven.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

de opmerking dat ik alles van te voren kon informeren is

gewoon kul ( zeg ik dat netjes) de meeste informatie van k&n

glasvezel klopt niet.

ik ben moe gstreden en heb vandaag al mijn nieuwe nummer van mijn provider gehad

bedankt voorhet mee denken

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor de linksys 320n. Door de gunstige prijs (65). Ik heb er meteen ddwrt opgezet (www.dd-wrt.com), want de originele software schijn niet "je van het" te wezen. En als sat hobbyist wil je toch de boel flashen haha. Ik heb alles werkend op dit moment, en haal 5,6MB/s (45Mb/s) up en down. Vooral dat up is even wennen smile.

Ben uiters blij met de ddwrt soft, een bult instel mogelijkheden, data traffic enz enz. Je kan zelfs het wifi vermogen opvoeren naar 250mW (of dit ook echt gebeurd weet ik niet).

Geplaatst:

He wat vervelend toch die hoge snelheid. Helaas is het bij ons nog niet maar ik zou al blij zijn met 25/25. Hoger mag altijd natuurlijk. (Het gaat mij juist om de hogere upload daar ik eigen servers draai)

DD-WRT is idd wel een prima firmware voor de hobbyist. Lekker veel in te stellen en stabiel.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb alleen glas in mijn raamkozijnen. Werk hier met Skynet van Belgacom op 1,1 Mb/sec. Ik download als ik geluk heb op 400kb/sec. En dat voor 43€ per maand...

Waar klagen jullie dan over?

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: fdm
Ik heb alleen glas in mijn raamkozijnen. Werk hier met Skynet van Belgacom op 1,1 Mb/sec. Ik download als ik geluk heb op 400kb/sec. En dat voor 43€ per maand...

Waar klagen jullie dan over?

Voor een ontwikkelingsland niet slecht toch?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen