bbuswier Geplaatst: 9 oktober 2010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik probeer nog steeds mijn Wl-113 aan de praat te krijgen met de Vu+ maar helaas. Als ik hem inplug dan gebeurt er helemaal niks, ook niet na opnieuw opstarten. Wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen die het wel werkend heeft?
Henksat Geplaatst: 9 oktober 2010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Origineel bericht van: bbuswier Ik probeer nog steeds mijn Wl-113 aan de praat te krijgen met de Vu+ maar helaas. En wat is een W1-113 dan wel niet? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Moderator wiz Geplaatst: 9 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik gok een wireless usb stickie... groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
bbuswier Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2010 Ja, sorry, inderdaad een WLAN USB stick. Volgens de lijsten zou deze moeten werken...... maar helaas.
M_Z Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Het is blijkbaar heel gevoelig welke stick je gebruikt. En met de VTI2.0 zou het blijkbaar wel moeten werken. 'peterskr' heeft hier heel veel problemen mee gehad en pas sinds hij VTI 2.0 gebruikt is het hem gelukt. Helaas heeft hij hier achteraf geen extra info over gegeven, over hoe het nou uiteindelijk gelukt is dus. KLIK HIER voor de bevestiging dat het gelukt is. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen