Gast Fryslan1960 Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Hallo, Ik heb een oud model MVISION FS 7000 ( dus geen E+ ) Hier zat software in met versie 1.96 waar het kaartslot geschikt was voor verschillende coderings systemen. Ik heb er helaas software ingeladen wat later bleek van de E+ serie te zijn, en niet werkte. Nu heb ik er versie 1.54 inzitten, maar die herkent alleen maar SECA. De vraag is dus wie heeft voor mij nog versie 1.96 of waar ik in ieder geval weer meerder coderings systemen kan ontvangen.. Tjerk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Hoi, ik heb ook nog een spelende FS7000 staan met versie 2.42 die werkt zowel op seca als irdeto, als je die wilt hebben stuur me dan een PM met je e-mail adres. Dan stuur ik je een zipje op. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 10 oktober 2010 Delen Geplaatst: 10 oktober 2010 @ Fryslan 1960 Zipje is verstuurd Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Fryslan1960 Geplaatst: 10 oktober 2010 Delen Geplaatst: 10 oktober 2010 versie 2.42 er in gezet en alles werkt weer als vanouds. Hartelijk dank voor de snelle levering en reactie. Tjerk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen