Gast zoezoquinha Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik heb een Dreambox DM 5620 en er zit nieuwe software van Gemini op. Ook zit er een nw. kanalen lijst van de Astra en de Hispasat op. Op de Astra blijven een heleboel FTA Kanalen dicht staan, zoals bijv. Pro Sieben en BVN. HOE KAN IK DIT PROBLEEM OPLOSSEN? Gr. zoezoquinha.......
Zuppelan Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Vergelijk de transpondergegevens waar je Droomdoos op afstemt eens met de werkelijke gegevens. Wat is de signaalsterkte?
iemand Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 vervang deze 2 elco's op het moederbord. gr. Erik
iemand Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 vervang dan ook gelijk deze bekende klacht op de voeding. suc6 gr. Erik
Gast zoezoquinha Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Hallo Eric, wat jij op die foto bijlage zwart omcirceld die twee transistors is daar ook wat mee moet ik deze ook vervangen
Cobus R Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Dat is alleen voor als je geen signaal of slecht signaal hebt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast zoezoquinha Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Oké ik had al zo'n vermoeden in iedergeval bedankt voor je reactie. zoezoquinha........
iemand Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Sorry, zo gauw niet gezien. Dat was nav een vraag over defecte transistoren dus tbv jou advies Nee, alleen de elco vervangen. Als je nl toch bezig gaat. Die elco is van de klacht; voeding "tikt"/ start niet op. Kost je nog geen euro meer en je hebt preventief deze klacht gelijk verholpen. gr. Erik
Gast zoezoquinha Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 hallo Eric, Geen probleem van die defecte transistoren. Ik dank je hartelijk voor je duidelijke uitleg vooral met de fotos, TOP!! gr. zoezoquinha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen