Vriendje Stokvis Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Hallo allemaal IK heb een tijdje een externe harde schijf gebruikt bij een dreambox 800 HD met canal digitaal abonement voor opname vab programma's. Aangezien ik nu naar een andere ontvanger ben gegaan met interne harde schijf wil ik de externe 500 gig harde schijf gaan gebruiken voor mijn pc. Aleen windows ziet deze harde schijf niet staan bij deze computer. Als ik kijk bij apperaatbeheer ziet hij de schijf wel vermeld staan geen rare uitroeptekens of zo. Bij het formateergedeelte binnen windows 7 ziet hij ook wel een schijf staan alleen daar wordt hij niet vermeld met naam en toenaam, en kan ik ook niet formateren. Ik weet dat een dreambox een ander formaat gebruikt om op te kunnen nemen, maar als ik hem niet zie binen het kader deze computer wordt formateren knap lastig. Wie weet wat ik hiermee aan moet ??? Alvasdt bedankt Vriendje Stokvis
winwiz Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ga eens naar je start menu -> computer daar rechtermuisknop -> beheren bij opslag -> schijfbeheer Hier zie je nu alle aangesloten schijven staan. Hier kun je op die externe harddisk alle volumes verwijderen en opnieuw aanmaken + formatteren. Let er wel op dat je de goede schijf pakt!! Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen