Ga naar inhoud


Syfy nu gecodeerd in Familiepakket.


Eduard07

Aanbevolen berichten


Voor zover mij bekend is dit correct, want SyFy hoort in het Entertainmentpakket (en hoger) te zitten. Het is geen onderdeel van het Familiepakket.

 

Groeten,

 

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
dat is niet alleen voor zover jij het weet. Het is een feit. Je mag weer de portemonnee trekken voor zo'n zendertje...


En dat vind jij raar omdat...?

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het m.i. ook weer niet zo'n superzender is die het superpakket rechtvaardigt. Hele matige beeldkwaliteit, hele matige series, bij Ziggo gewoon in het extra pakket van een tientje. Terecht, gewoon run-of-the-mill zender.

 

Maar ja, zo kijk ik er tegenaan. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Omdat het m.i. ook weer niet zo'n superzender is die het superpakket rechtvaardigt. Hele matige beeldkwaliteit, hele matige series, bij Ziggo gewoon in het extra pakket van een tientje. Terecht, gewoon run-of-the-mill zender.

Maar ja, zo kijk ik er tegenaan. wink


Haha...Dus het familiepakket is het pakket voor mensen die naar matige series met een matige beeldkwaliteit kijken...Oké...ik weet genoeg wink

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Devrim

Haha...Dus het familiepakket is het pakket voor mensen die naar matige series met een matige beeldkwaliteit kijken...Oké...ik weet genoeg wink

Nee, nou draai je het om! Ik heb gezegd dat ik vind dat Syfy geen Entertainment-pakket met bijbehorend tarief rechtvaardigt. shocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Over welke zender hebben jullie het eigenlijk precies?

Ik heb hem geloof ik niet in de HD fastscan lijst staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, gevonden.

Staat bij mij nog onder "het gesprek" genoteerd.

 

Geeft ook bij mij beeld met een familie pakket en een ex HD/Thema pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...