Gast m.boretti Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Ik heb al een mail gestuurd naar CDS, met daarin dat Het Gesprek en MGM verdwenen zijn, en Hallmark alleen te zien als er geen voetbal op dat kanaal zit. Wat is er voor terug gekregen: 13th Street, waar ik niet naar kijk. Syfy komt niet in het familiepakket, wat zeker, gezien bovenstaand verhaal, wel gerechtvaardigd is. Ik heb nog geen antwoord gehad van CDS!
Edwin024 Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Men is niet dol op dat soort vragen. Ik heb dat ook al geprobeerd maar dan over Eredivisie Live. Nooit antwoord gekregen op heel fatsoenlijke vragen. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
GHP Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Compleet negeren is dan de beste oplossing Maar serieus... je wordt gewoon min of meer gedwongen om een duurder pakket te nemen omdat je juist die ene zender graag wilt. Het principe wat Ziggo hanteert met thema pakketten blijf ik een zeer goede oplossing vinden. Wil je alles van die pakketten, betaal je 9.95 euro. Wat gaat CDS doen als je abonnement op het oude HD + Thema verloopt? Wordt je dan zonder overleg teruggezet naar gewoon HD? Of blijft het doorlopen totdat je zelf opzegt. Ik verwacht niet niet dat de drie nieuwe zenders (13th Street, FoxLife en SyFy) standaard in het oude Thema pakket zitten, CDS wil volgens mij heel graag van deze abonnementen af. Ik zou zeggen CDS, verras me, omdat ik nog steeds beeld heb op alle drie de zenders, omdat ik gewoon Basis heb. DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Littlesat Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Citaat: at gaat CDS doen als je abonnement op het oude HD + Thema verloopt? Die verlopen niet... totdat je zelf opzegt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Daemyon Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: at gaat CDS doen als je abonnement op het oude HD + Thema verloopt? Die verlopen niet... totdat je zelf opzegt. Dus mensen die het familiepakket met het oude thema pakket + HD pakket hebben zullen Syfy kunnen blijven zien? Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
GHP Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Origineel bericht van: Daemyon Dus mensen die het familiepakket met het oude thema pakket + HD pakket hebben zullen Syfy kunnen blijven zien? Dat heb ik nooit gezegd, CDS zal het niet communiceren ALS ze dat doen, het kan ook heel goed zijn dat ze mensen met oude Thema pakket lekker laten betalen voor steeds minder zenders. De enige manier om hier achter te komen is een mail... ehm... bellen... ehm... hopen dat die zenders in het oude Thema pakket zitten. DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen