edwin40 Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Krijg aan de lopende band geen signaal Tuner 1 zomaar uit het niets Niks veranderd niks gedaan. Nu ga ik maar fabrieks reset doen en zenders opnieuw inlezen we zullen zien Inmiddels gedaan, en het werkt weer, maar wel appart dat dat zomaar uit het niets op komt dagen Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Peter38 Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik hoorde mijn kinderen hier ook over: zij werden gestoord bij het kijken naar Disney XD. Even rondgezapt, het lijkt er m.i. op dat CanalDigitaal aan het rommelen is met één van de HD transponders. Mogelijk is er een storing?? Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec
Caesarion Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Hallo Edwin40, Als je steeds geen signaal op tuner 1 hebt én je werkt met twee kabels, kan je coaxkabels eens omwisselen. Als je steeds dan geen signaal op 2 krijgt, ligt het zeer waarschijnlijk aan die coaxkabel. -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
edwin40 Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik werk met 1 coax en nadat de zenders opnieuw heb ingelezen werkt het weer normaal. Dus dat heeft dan niets met CD te maken. Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Peter38 Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik heb helemaal niets gedaan. Dat wil zeggen: overgeschakeld naar de SD versie en de kinderen daar verder laten kijken. Nu ik zojuist weer terugschakel naar de HD versie heb ook ik weer beeld..... Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec
ton2207 Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Blijkbaar vanmorgen een algemeen probleem - ik had het ook. Inmiddels zonder actie is het weer goed (ook klagende kinderen gehad op Disney XD). Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Gast m.boretti Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik weet niet of het aan CDS of aan kabels of dergelijke ligt, maar ik heb ook een hele tijd dit probleem gehad. Bij mij lag het aan de diseq. Ik heb een Triax diseq er bij gezet, en heb nooit meer de melding: Tuner 1 geen signaal, meer gehad!
amrabed Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Origineel bericht van: m.boretti Ik weet niet of het aan CDS of aan kabels of dergelijke ligt, maar ik heb ook een hele tijd dit probleem gehad. Bij mij lag het aan de diseq. Ik heb een Triax diseq er bij gezet, en heb nooit meer de melding: Tuner 1 geen signaal, meer gehad! Ik had in het begin tot aan SW 97 er ook heel veel last van, heb zelf niets moeten veranderen, werk nog steeds met dezelfde bedrading, disiq's en lnb's, toch is de melding van GEEN SIGNAAL TUNER 1 verdwenen
Alfons Verbiest Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik had het ook tegen tienen vanmorgen bij Ketnet/Canvas HD. Ik had de F1 gekeken en gelukkig was die net af toen de boel op zwart ging. Beide Belgen en een flink aantal andere zenders van CDS. Maar na een klein tijdje deed de boel er weer. Was misschien wel een probleem in Luxemburg?
arsat Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Heb dit ook gehad. Reset hoeft niet. Schijnbaar 'rommelt' CD met de transponder instellingen. Een nieuwe Fastscan is voldoende... VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen