Ga naar inhoud


Beste Satvrienden, ik stop.......


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Beste Satvrienden,

 

Na 1575 postings met een moderatorpet op en bijna 5K postings in totaal neem ik afscheid van jullie.

 

Het was mij een genoegen om kennis met jullie hier te delen en ook hier te leren. Zonder jullie inbreng had dit board geen bestaanrecht gehad.

 

Wil met deze laatste posting ook het moderator-team danken voor hun inzet om Sat4all.com tot het beste Nederlandstalig satellietenboard te maken en te behouden.

 

Kimble

El mundo es un panuelo wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's heel jammer.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kimble/Erwin,

 

Ook ik wil je bedanken voor je enorme inzet. Helaas werkte het niet, maar dat niet niet zeggen dat we je niet heel erg dankbaar zijn.

 

Wat ik alleen niet goed begrijp is waarom dit je laatste bericht op dit board zou moeten zijn.

 

Dat je geen moderator meer bent, wil wat ons betreft niet zeggen dat je helemaal zou moeten stoppen.

 

Integendeel, wij zouden het juist heel leuk vinden als je wel als Sat4all Erelid op dit board aanwezig blijft. smile

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kimble txs voor de modderen

maar ff watreageren op mn voorganger:

wie zegt dat er problemen zijn,als er een plan voor ogen was en dat werkte niet tja dan hoeft er nog geen problemen in het moderatoren team te zitte

maar txs erwin voor all en sat4all blijft er ook voor jou

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, want ik vond je antwoorden en reacties zeer positief, kundig, en menselijk, zeker gezien het vorige regiem de laatste jaren.

 

Wat de reden is voor dit besluit, kunnen we alleen maar naar gissen.

Maar ik hoop niet dat jou warme en menselijke bijdragen daar een aanleiding voor zijn geweest.

Want 1 politie agent in de familie is genoeg. smile

 

Verders hoop ik dat de regie van dit forum eens gaat inzien, dat we allemaal mensen zijn, die een gelijke waarde hebben, en niemand meer is als een ander.

En ook dat de mensen elkaar niet zo afz**ken, als er eens even een verkeerd antwoord wordt gegeven, en meteen een verwijzend vingertje geven, of meteen een klokkeluider worden.

Dat zou het leven heel wat makkelijker maken onder elkaar , en dit forum nog vele jaren door laten bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Beste Satvrienden,

Na 1575 postings met een moderatorpet op en bijna 5K postings in totaal neem ik afscheid van jullie.

Het was mij een genoegen om kennis met jullie hier te delen en ook hier te leren. Zonder jullie inbreng had dit board geen bestaanrecht gehad.

Wil met deze laatste posting ook het moderator-team danken voor hun inzet om Sat4all.com tot het beste Nederlandstalig satellietenboard te maken en te behouden.

Kimble
El mundo es un panuelo wink


Betekent "laatste" hier dat je helemaal niet meer gaat posten of gewoon "laatste" in de zin van "lees even mijn laatste (ofwel meest verse) bericht"?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...