Ga naar inhoud

Online + Canal Digitaal + Hotbird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben laatste tijd meer geinteresseerd geraakt in digitale televisie dmv satelliet.

Maar ik heb nog paar enkele vragen, ik wil graag de basisHD pakket met een receiver met opnamemogelijkheden en 1 schotel die naast Canal Digitaal OOK Hotbird kan ontvangen. Dus ik dacht aan het volgende :

Homecast HS 2100 + externe hardeschijf

Technisat Multytenne/Wavefrontier

Smartcard van Canal Digitaal

Is dit een mogelijke en goeie combinatie? (En kan het misschien goedkoper)

En ik heb nog een vraag: ik heb namelijk al internet + telefonie van Online, en die hebben onlangs een samenwerking met Canal Digitaal volgens mij, maar is het mogelijk om korting te krijgen als ik het doe zoals bovenstaand?

Geplaatst:

Welkom op het board.

Bij mijn weten is de overeenkomst die online heeft afgesloten met canal digitaal alleen mogelijk met de ontvanger die je bij het abonnement krijgt nl een Philips ontvanger.

Je kan niet je eigen setje samen stellen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

De korting van Online geld alleen met het afsluiten van een nieuw abo. Je krijgt dan gratis installatie van schotel plus ontvanger voor de astra 19.2 en 23.5. Naar wens kan je dan kiezen voor een DUO of QUAD LNB en de spullen die geinstalleerd worden krijg je in bruikleen. De schotel, LNB en ontvanger blijven dus eigendom van CanalDigitaal. (dit is mij in augustus gemeld door CD)

De multytenne is een goede oplossing voor de ontvangst van 4 satelliet posities. Ik heb verder geen ervaring met de homecast.

Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne

HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC

Geplaatst:

Let op: Bij de multytenne ligt de Disecq volgorde vast.

Lnb A = astra 1 Lnb B = hotbird (en niet astra3).

Je zult dan een ontvanger moeten hebben waarbij je deze volgorde zelf kunt instellen.

Je zou ook nog naar een triax (78 of 88cm)met 4 LNB's kunnen kijken. of visiosat bisat. Je kan dan de installatie later makkelijker wijzigen en/of repareren mocht er eventueel een lnb of switch stuk gaan.

Geplaatst:

Dank jullie wel ik ga dan maar aan de slag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen