Ga naar inhoud


(UFS910) aaf recoverytool V1.9 "ping to pc failed" hoe los je dit op?


dvbs

Aanbevolen berichten

Door te (ver)prutsen boot de Kathy niet meer op (eigen fout want stroom afgehaald bij het loaden v/e image). (Er verschijnt enkel Kathrein op het display.)

 

Soit; met de AAF recoverytool V1.9 (met nulmodem en internet- kabel) lijkt het te lukken om contact te krijgen met de Kathy.

 

Bij het proberen om de notfall image te flashen krijg ik bovenstaande melding. Nochtans heb ik het correcte ip ingegeven (gecheckt met een andere pc).

 

Heeft iemand een tip?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK, probleem opgelost.

 

Het Macadres was verdwenen en moest opnieuw "ingezet" worden. (ook via recovery tool V1.9).

 

Praktisch hulpmiddel trouwens daar waar KCC geen redding bood.

 

 

 

 

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu het volledige verhaal...

 

-van AAF 2.0E naar E2 via BA -e erst 2 stappen terug en dan één grote vooruit-

 

-opm: ik werk met Windows7

 

-eerst geprutst met KCC om E2 image te draaien; en UFS910 kon niet meer booten na fout van gebruiker

-notfall via USB werkte niet meer

-opnieuw gereanimeerd via recoverytool V1.9 (nulmodem)en noodimage geïnstalleerd (let op: run recovery V1.9 als administrator en let er op dat Microsoft NetFrameWorks 2.0 of hoger geïnstalleerd is)

-versie 2.02 in de flash gekregen

-updaten via USB lukte niet meer; melding: "no folder"

-via KCC / experten notfall 1.06 in flash gekregen (opnieuw nulmodem).

-updaten via USB lukte nog niet

-dan maar via KCC AAF 2.0E (KIM) geflashed (lukte in eerste en tweed instantie niet; derde maal lukte het wel.

-dan opnieuw E2 geïnstalleerd....

-FTP

-BA (met aanmaak partities)

-BAuboot

-installatie 2BL

-installatie E2 image-hier opnieuw een probleem: vond SDB2 niet! (tweemaal geprobeerd via uboot en flash) dan usb stick eruit en flash laten "opkomen" toen lukte het wel!)

-bootconfig aangepast

-2BL geactiveerd

-uit-aan

-......en E2 gestart....!

 

Hopelijk is er iemand iets mee;

 

opmerking:

1.spijtig dat al die programma's draaien op Windows en niet op een Linux-pc

 

2.een mod speciaal voor de Kathy hoeft precies niet echt zolang er mede-gebruikers zijn die van wanten weten en snel antwoord geven- dank aan alle verkerbr'en en PaulCI's en alle anderen die steeds snel via het forum hulp bieden.

 

Wel: 1 vraag;

 

Bestaat er een verschil tussen een flash starten via uboot en zomaar starten zonder BA-USB?

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De vraag valt waarschijnlijk niet op na het misschien te lange verhaal en ik vermoed dat het GEEN verschil uitmaakt; maar toch nog eens:

 

Is er een uiteindelijk verschil tussen "gewoon" een flash opstarten (zonder usb) en één via multi-boot van BA?

 

Ik beloof plechtig dat ik er niet meer op terug kom. wink

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...