Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 raar dat ie dat bij alle avi's en mkv's doet je zou denken dat er een enkele tussen kan zijn die stottert, maar als ze allemaal zo stotteren??? (tenminste daar we weten dat er menig VU+ bezitters zijn waar dat wel afspeelbaar is) overigens de autoresplugin kan natuurlijk gedeactiveerd worden in VTI, zo heb ik het in ieder geval hier draaien. ciao Second Life Mungo Parker
robbedoeske Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Origineel bericht van: basix Als het beeld stottert krijg ik Autores in de terminal te zien, terwijl die eigenlijk disabled staat. Hij staat dus al uit?
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 tijdens een extreem boeiende informatiedag daarnet kwam mij een ideetje in 't hoofd schakel je zender op FTA en de cam eens uit en speel nog eens af. ciao Second Life Mungo Parker
basix Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 @robbedoeske, ik kijk nu voorlopig via scart. dan kan je die zelfs niet enablen. De autores plugin zit letterlijk ingebakken in de VTI image @tonskidutch, heb ik net geprobeerd & jammer genoeg geen verschil Zoals iemand anders ook al voorstelde, ik heb ook al geprobeerd om via de filebrowser plugin de films af te spelen, maar helaas ook geen verschil.
robbedoeske Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Open deur,ververs ratio wel op multi?
basix Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 yep staat op multi/multi RGB 16:9 Pillarbox & Letterbox ingesteld
basix Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 Ik heb net met Robinhood met Avidemux geopend, die zegt 'Index is not up to date' 'You should use Tool -> Rebuild frame. Do it now? yes/no' Dus dat is misschien de verklaring waarom ie niet afgespeeld wordt. Ik ga de index eens rebuilden en dan nog eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte
basix Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 helaas zelfs na rebuild geen verschil: zwart beeld, wel geluid
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Zet de refreshrate eens op 60hz en kijk nog eens..
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 zoveel avi's heb ik zelf geeneens dus hou het afspeelgedrag zou MOETEN zijn is geen ervaringswaarde voor mij die ik van je heb gedownload en getest vertonen : robinhood > zwart beeld en goed geluid the mentalist > beeld en geluid maar een rare beeldversnelling op bepaalde momenten. misschien is het eens een leuke test om een eigen opname; xxxxx.ts te converteren naar avi en die af te spelen daar deze test al een tijdje loopt en nog niet alle formaten zijn getest die men zoal vindt op internet. ciao Second Life Mungo Parker
basix Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2010 Nu herinner ik mij ineens dat er zo een codec test disk ofzo is, met allemaal verschillende avi's enz. Denk dat het hier staat: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1181902
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen