Vriendje Stokvis Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Hallo allemaal Ik heb sinds kort een VU duo maar nu wil ik graag deze i.c.m een harmony afstandsbediening gaan gebruiken, alleen moet ik een modelnummer invoeren maar waar vind ik dat. Zonder dat nummer kan ik de Harmony niet gaan gebruiken Wie helpt me Groeten Vriendje Stokvis
basix Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 modelnummer = duo VU plus of VU+ selecteren uit het merkenlijstje, daarna model DUO intikken
Vriendje Stokvis Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 Tnx Basix voor je snelle antwoord het is inmiddels gelukt dus hier mag een slotje op mods Vriendje Stokvis
petry Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Zeg vriendje STOKVIS. Welk type Harmony heb je, en werkt deze naar behoren???? Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
Dutchsat Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Bij mij werkt de Harmony 550 naar behoren. Alleen de video toets zat er niet standaard op. Zat gewoon onder fabrikant Marysus in het lijstje van sat ontvangers. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
basix Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Ik heb een h 655 en daar lukte het updaten niet op. Dus via logitech support gevraagd en oplossing gekregen. Blijkbaar waren er ir codes die niet ondersteund werden. Na de ingreep van logitech ging het updaten wel (bleef vroeger hangen op 3 %)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen