Gast bergren Geplaatst: 10 oktober 2010 Delen Geplaatst: 10 oktober 2010 Hallo, is er iemand die een oplossing heeft voor het volgende probleem. Ik ben in het bezit van een Vantage HD8000S met firmware 0258.02 en probeer de ingestelde tv kanalen op te slaan via het menu - software beheer - kanaallijst opslaan. Ik krijg continu de melding "Bestand is te groot om te openen". Dat is heel vervelend want ik wil de kanaallijst downloaden naar de pc om vervolgens met een 'Setedit'programma de kanalen te bewerken zoals sorteren etc. Weten jullie ook een goed en gebruikersvriendelijk Setedit programma? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan007 Geplaatst: 10 oktober 2010 Delen Geplaatst: 10 oktober 2010 Niks aantrekken van deze melding de file word wel degelijk opgeslagen op de hard disk of op een usb stick naargelang de keuze. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bergren Geplaatst: 11 oktober 2010 Delen Geplaatst: 11 oktober 2010 Helaas krijg ik niet eerst de optie om te kiezen uit opslaan op USB of Harde schijf. Op het moment dat ik kies voor kanaallijst opslaan dan krijg ik de melding en vervolgens doet ie niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan007 Geplaatst: 11 oktober 2010 Delen Geplaatst: 11 oktober 2010 Heb je al gekeken op de interne disk of de file er niet opstaat, indien je een usb stick plaatst moet je de keuze krijgen waar je de file wil opslaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
garp44 Geplaatst: 11 oktober 2010 Delen Geplaatst: 11 oktober 2010 Het bestandje wordt in de folder 'media' opgeslagen. Ondanks de volledig verkeerde foutmelding werkt het prima. VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bergren Geplaatst: 12 oktober 2010 Delen Geplaatst: 12 oktober 2010 Thanks Het betandje staat inderdaad in de folder media op de HDD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen