Ga naar inhoud

Welke USB hardware raden jullie aan voor TripleSat naar PC?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een media center op basis van de "Jetway Mini-Top JBC600C99-52W-B". Deze komt te staan bij de TV en de media bestanden zullen worden opgeslagen door een Windows Home Server (HP mediasmart) in de meterkast. Het besturingssysteem is Windows 7 met Media center, maar op een andere partitie zou ik ook wel willen proberen met mythbuntu.

Sind kort heb ik een HD abonnement bij CanalDigitaal met TripleSat en ik zou deze graag op bovenstaande PC willen aansluiten. De TripleSat heeft 2 uitgangen voor het aansluiten op 2 tuners, zodat ik via 1 kan kijken en via de andere kan opnemen.

De vraag is welke hardware ik zou moeten gebruiken. Ik heb 1 smartcard en de Jetway kan geen interne kaarten behuizen. Het liefst zou ik een dubbele DVB-S2 USB ontvanger met CI slot kopen, maar die heb ik nog niet gezien.

Welke hardware oplossing zouden jullie verkiezen?

Groeten,

Dennis

Geplaatst:

Beetje verder gekeken naar de verschillende usb dozen met CI aansluiting of directe cardreader. Ik kwam onder andere de volgende tegen:

Terratec S7

anysee E30 S2 Plus

Satelco EasyWatch DVB-S2 HDTV USB

Skystar USB 2 HD CI

Technotrend Connect S2-3650

Zo snel kon ik alleen bij de Anysee in de specs lezen dat deze meerdere tuners ondersteunt (kan dat nog met dezelfde smartcard?).

Wat zijn de ervaringen met deze producten?

Groeten,

Dennis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen