Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit citaat komt uit het Canaal Digitaal forum en dit lijkt mij erg sterk want het contract is toch gesloten met Canaal Digitaal en niet met Discovery?

"CDS kan er niets aan doen als het zo geleverd wordt. Ik zag onlangs bij mijn zus die heeft IPTV via Tele2 waar het precies hetzelfde uit zag... En als de bron niet schakelt dan moeten we niet klagen bij CDS maar bij Animal Planet zelf."

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

• Moderator
Geplaatst:

Welk contract bedoel je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik gok er maar op dat je wil zeggen dat er een probleem is met schakelen tussen Animal Planet en een andere zender. Of naar breedbeeld.

Als je hier problemen mee hebt moet je in principe bij CDS klagen, aangezien je daar een contract mee hebt. Of die er wat aan kunnen doen is wat anders, waarschijnlijk niet aangezien CDS niet de enige provider is die last heeft van wat je probleem ook is.

Je kan dan klagen bij de zender, doen die ook niets dan kan je alleen nog je abonnement opzeggen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Neemt niet weg dat ik het ook belachelijk lang vind duren. Probeerde alleen maar aan te geven dat het toch aan de aanvoer lag en niet aan een instelling van een CDS operator.

Tjonge... door een citaatje op een ander forum kun je je hier gaan verdedigen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb een dikke maand geleden een formulier ingevuld bij Discovery Channel UK en er si meer kans dat je een antwoord krijgt van Canal Digitaal dan van hun. Het was vergeefse moeite.

De vraag is nu als Canal Digitaal, Discovery Channel kan bewegen wel juist materiaal aan te leveren. Beeld op zwart zetten als de verhoudingen niet goed zijn of een looptekst in beeld met de mededeling dat de beeldkwaliteit te wensen overlaat.

Het enige waar Discovery Channel naar luistert is geld en dat kan betalingen zijn die door Canal Digitaal gedaan worden of door de adverteerders op zenders.

Als abonnee kun je je alleen wenden tot Canal Digitaal.

Geplaatst:

Trouwens dat andere forum is nu zelf het sticky topic in het slot gegooid. Volgens mij kwam er nog stoom uit de oren van de moderator over de vele berichten over de beeld verhoudingen.

Marcel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen