Dukdalf Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Naast mijn Vantage 8000 heb ik voor reserve een Arion 9300 staan. Heb de laatste een tijd niet meer gebruikt, maar vandaag even gekeken of er wel EPG op Ned2 was. Op de Vantage krijg ik de EPG op Ned2 maar een enkele keer te zien. Tot mijn verbazing zag ik bij het verder zappen langs zenders de EPG van de RTL zenders. Achter de EPG gegevens zag ik opeens allemaal hokjes staan met daarin diverse cijfers. (b.v. [2] [12] [16]) Deze zijn op de EPG van de Vantage niet zichtbaar. Weet iemand hoe dit in elkaar zit?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 11 oktober 2010 Het getal geeft misschien aan wat voor soort programma het is. Met mijn Rebox kan ik de in de favorieten lijst bijvoorbeeld film kiezen, en krijg dan te zien op welke zenders er op dat moment een film vertoond word. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen