peterksr Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2010 dat heb ik ook gedaan importeren vanuit outlook maar met het eerder genoemde resultaat. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sigma Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Je moet de optie: gegevens uit een ander programma of bestand gebruiken dan volgende dan naar map gaan waar de Backup staat dus de USB Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
peterksr Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2010 oke , ik zal proberen te beschrijven wat ik doe : ik heb een laptop waar office 2010 op staat met contacten en emails ik heb een tweede laptop waarop ook office 2010 op staat. nu wil ik van de eerste laptop de emails en oulook contacten copieeren naar de tweede laptop. nu heb ik op de eerste laptop outlook geopend en gedaan wat je beschreef in de eerdere post van jou onder het kopje "zo moeilijk is het toch niet ? " ik heb toen een bestand weg geschreven outlook backup. daaarna de usb stick in de andere computer gestoken en de procedure gevolgd welke in de tweede alinia staat. maar op moment dat ik het bestand van de usb stick op de tweede computer wil zetten zegd het programma dat het niet mogelijk is daar het bestand al bestaat. ik heb voor dat ik het bestand wilde overzetten aangevinkt dat het overschreven mag worden. dus eerlijk gezegd weet ik niet wat ik fout heb gedaan. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sigma Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 vreemd zo zou het gewoon moeten werken even een vraag kun je het bestand wel openen op je tweede laptop dit doe je via Bestand>openen>outlook gegevens bestand boven in de taakbalk Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
bellejt Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 zet mss eerst het bestand op de HDD van je nieuwe computer.Dan idem en het zou wel kunnen lukken.Ik heb net hetzelfde met mijn treinprogramma.Vanop de stick wil het niet lukken maar na copieren op HDD wel. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
peterksr Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2010 nou ik heb geprobeert om het bestand te openen maar zonder resultaat. maar nu heb ik dus outlook 2010 op laptop 2 geinstaleerd en ga naar email maken daar klik ik aan : dan opend zich een venster namen selecteren : contactpersonen daaronder een regel met keuze zoeken daar heb ik aangevinkt alleen naam adresboek en daaronder zijn twee venstertjes waarvan in in de rechtse op een pijltje kan drukken dan klapt het venstertje uit en heb ik diverse mogelijkheden om te kiezen hierin staan ph.kabalt@base als ik die aanklik krijg ik niks contact personen ook niks tweede keer contact personen dan zie ik al de contact personen en in het kleine venstertje staat contactpersonen-ph.kabalt@base.be nu is mijn vraag kan je al de overbodige zoek criteria's verwijderen zodat ik alleen contactpersonen-ph.kabalt@base overhoud ? en hoe zou ik dan nu nog mijn emails van de andere laptop naar de nieuwe kunnen krijgen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
D.Quijote Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Ik ben welliswaar een nitwit op het windows gebied, maar als ik op mijn pc kijk met windows 7. Zie ik onder computer/c lokale schijf/ gebruikers/ jouw naam / app. data/ local / microsoft Een mapje staan met outlook, kan je dan die hele map niet kopieëren en dan plakken in je andere PC ?? Ik zou dit niet gelijk doen, maar even een reaktie afwachten van andere forum leden die er meer verstand van hebben. En misschien kunnen die vertellen of dit werkt. Salu2, D.Quijote geschikt ongeschikt X als windows moderator. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sigma Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 andere oplossing is open je contact personen en sleep er een naar je USB dan je USB in je andere PC en sleep het adres dan terug naar je contact personen als dat wel werk kun je ze ook allemaal tegelijk zo over zetten en dit kun je ook met je E mails doen op deze marnier. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
peterksr Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2010 nou dit is dus het ei van columbus ennnnnnnnnnnnn het werkt zo prima heb er al diverse berichten van postvakmap in gekopieerd naar de andere laptop. bedank voor het mee denken aan iedereen . en Siga bedankt 1 maal VU+ DUO +
Sigma Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Graag gedaan. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
theparasol Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Jongens, al die goedbedoelde oude truuks zijn met windows 7 niet meer boeiend. Gebruik eenvoudig easy transfer. Staat standaar bij elke windows 7 onder bureau accessoires en dan systeemwerkset. Nou veel plezier met slepen naar je stick. Volgende keer maar eens easy transfer gebruiken ben je veel sneller klaar
peterksr Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2010 beetje laat theparasol maar ja beter laat dan nooit en toch bedankt voor de volgende keer, gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen