quattro Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Sinds een paar dagen werkt F1 2010 bij mij niet meer gewoon als full screen. Dit is zo sinds ik dit spel een keer via taakbeheer af heb heb moeten sluiten. Ik kan het spel wel spelen met een "gemaximaliseeerd" scherm, maar zo blijft er dus een gewoon venster met het kruisje rechts bovenin en onderin blijft de taakbalk zichtbaar. Iemand enig idee hoe ik dit weer krijg zodat het spel echt in full screen komt en het venster en taakbalk gewoon helemaal verdwijnen? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Sjattuh Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Dit zullen settings zijn in het spel zelf. Even als je opstart zoeken naar opties/instellingen etc. en daar kun je ongetwijfeld instellen dat je volledig scherm wilt spelen (waarschijnlijk onder een kopje 'Video'). Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
satencom Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 ik denk dat je het spel even moet verwijderen ,en dan er weer op nieuw moet opzetten als het niet lukt met het antwoord van Sjattuh Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
quattro Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 Pff, hoe simpel kan het leven zijn... Gevonden oplossing na een goegelen: Alt+Enter VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen