Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als gloednieuw lid van dit forum moet je wel erg sterk in je schoenen staan om een boodschap te durven plaatsen! En toch doe ik het omdat mijn nieuwsgierigheid het wint van de angst...<BR>Ik ben nu een week info aan het verzamelen over alles wat met satellietschotels etc. te maken heeft. In eerste instantie voor mijn ouders (die wonen erg afgelegen en met die ouwe schotel van hun waren alleen analoge schlagers te ontvangen: tijd voor digitale muzieknoten dus, maar hoe werkt dat en wat kost dat?) maar ik ben zelf ook om: ik wil ook een complete schotelantenne-lnb-kabeltje-ontvanger-*anal-*igitaal-kaart! Als was het alleen maar om van die *&%$*UPC af te zijn!<BR>Natuurlijk kom je vanzelf tot de vraag: ga je gewoon kijken of Hollands hobbyen? Ofwel dokken of emmeren? En dat is nou eigenlijk mijn vraag: als je, zoals vele van jullie, leuk gaat zitten hobbyen, heb je dan wel langer dan 3 dagen PLEZIER van je hobby of moet je alweer snel aan het hobbyen slaan om weer even PLEZIER te hebben van die hobby? <BR>Ik hoop dat jullie de vraag snappen want ik weet het ook niet beter volgens te protecollen van deze site te stellen. <P>Groetjes,<P>a no-know named Riesart laugh.gif" border="0

Geplaatst:

In het begin kost het even tijd om alles te begrijpen, maar daarna gaat het allemaal vrij vlot. Belangrijkste is denk ik dat je er wel lol in hebt, om het net af te struinen naar de info die je nodig hebt. <P>De meeste Seca keys gaan een maand ofzo mee, met Viacess kan het iets sneller uit zijn met de pret is mijn ervaring...

Geplaatst:

Als was het alleen maar om van die *&%$*UPC af te zijn!<P>Dit betekent dat als je via hun ook internet<BR>je deze aansluiting ook kwijt bent.<P>en wat betreft prijzen van installaties ik zou<BR>zeggen klik op een sponsor banner en geef je<BR>ogen de kost en vraag op de daar vermelde<BR>email adressen eens wat info op.<P>en wat een hobby betreft dat is als alle hobby's<BR>daar ben je een aantal malen per week mee bezig<BR>oftewel neem een abbo zoals dat hoort.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by 666Software:<BR>en wat een hobby betreft dat is als alle hobby's<BR>daar ben je een aantal malen per week mee bezig<BR>oftewel neem een abbo zoals dat hoort.[/QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>666Software wat die hobby betreft daar ben je bijna elke dag mee bezig. of niet soms. en als je dan endelijk denkt dat alles goed zit kun je zo weer over nieuw want dan komt anaal- weer met wat anders.<P>greetz maikie<P> smile.gif" border="0

Geplaatst:

@maikie <P>Dat bedoelde ik ook maar in het bovenste<BR>bericht kwam het echt zo over van als ik er<BR>maar niet te vaak druk mee ben (3 dagen)<BR>in dat geval kan je dus beter een abbo<BR>nemen

Geplaatst:

Dat sowieso al ist al1 moar om te kieke<BR>welk setje je mot kopu

Geplaatst:

Ja daar ben ik het wel mee eens ik heb ook wel een abbo maar doe dit er gewoon bij voor de hob. is ontzettend leuk om te doen. en met een beetje ondersteuning kom je een heel eind. ik heb ook dagen zat gehad dat ik dacht van hier kom ik nooit uit maar ja je blijf knoeien en knoeien net zolang tot het werkt.<P>groeten maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

Dat het slim is om een abbo te nemen (f. 30,- per jaar want ons benne zuunig!) dat is duidelijk. Jullie antwoorden hebben me voldoende info verschaft over het hobbyen en het lijkt me absoluut de moeite waard! <BR>Verder ben ik direct gestopt met m'n kabelabbo per UPC toen MXStream op de markt verscheen. Laten we zeggen dat ik enorm goeie ervaringen had frown.gif" border="0 met Chello. Trouwens, binnenkort gaat UPC digitaal en dat betekent dat IEDEREEN een settopboxcontroller moet aanschaffen en meer moet gaan dokken want ze hebben slechts 3 miljard verlies. Dus klant wordt melkkoe - ik liever stier willen zijn smile.gif" border="0 Snappie nu mijn interesse voor de satellietschltel?<P>Bedankt voor jullie reactie!!<P>Riesart smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.