Gast Zito Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Ik heb een opticum x403 en wil canal digital aanschaffen tegen zo weinig mogelijk kosten. Willen jullie mij van suggesties voorzien.. Alvast bedankt! Zito
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Hoi, het voordeligst is om dan een kaart van iemand over te nemen dmv een smartcardovernameformulier van canaldigitaal.
martjeB Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Wat mag die 2e hands kaart dan kosten? Ik zie namelijk kaarten voor 50 euro bij satshops. Kennelijk moet de kaart nog geactiveerd en geregisteerd worden bij CD, wat ook geld kost. Die extra kosten kan ik niet echt vinden. En wat zijn de bijkomende kosten in geval van overname? Gtz. Martje B
Gerard 76 Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 In de bijlage staan 2 pdf-jes. 1 om in te vullen als je een kaart overneemt 1 met de eenmalige kosten bij het afsluiten van een pakket. Voor het overnemen van een kaart worden ook éénmalige kosten in rekening gebracht. Ik meen dat dat een tientje was. canaldigitaal-formulier-overnemen-smartcard.pdf canaldigitaal-uitleg-eerste-nota.pdf
martjeB Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Echt helder zie ik het niet. Ik zie registratiekosten van 29,95 maar ook nog aktivatie kosten van 9,95 en ook nog administratiekosten van 9,95 Koop ik een kaart via een shop van 60 euro, dan wordt het 110 euro in totaal? Gelden voor een 2e kaart andere kosten of zijn de cd kosten bij CD alleen icm de ontvangers? Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen