Ga naar inhoud


Windows 7 voor gsm


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag in de krant gelezen dat microsoft met windows 7 voor de smartphone uit komt,voor diverse merken,waaronder ook mijn merk HTC.Werkt dit voor alle modellen van HTC of alleen maar de nieuwere.Ik ben in het bezit van een Hero.

Graag info van leden die hier meer over weten en het mij kunnen uitleggen.Groetjes Elrolandos

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch
Origineel bericht van: elrolandos
Werkt dit voor alle modellen van HTC of alleen maar de nieuwere.


De 1e toestellen komen medio deze maand uit...Dus!!!

Ga er maar van uit dat de nieuwere toestellen uitgerust worden Win7.

En misschien ooit een update of compilatie voor de oudere toestellen die op WinCE draaien??Daar heb ik in ieder geval nog niets over gelezen?

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Windows 7 Phone is een platform zoals android, IOS4 en symbian.

HTC brengt toestellen uit op meerdere platformen , v.b hero en desire android , tytn2 wm 6 etc.

Dat HTC dus WM7 toestellen gaat uitbrengen betekent dus niet dat de overige toestellen zoals, de hero, ook op WM7 gaan werken.

Sowieso heeft WM7 als hardware eis dat er een 1 Ghz processor in de toestel moet zitten en deze zit in de Hero zeker niet.

Wat wel kan is dat de community (XDA-developers) WM7 gaan poorten naar andere toestellen , zoals de hero en desire, alleen gaat HTC dit zeker niet ondersteunen.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Windows 7 ondersteunt geen externe geheugenkaarten, ik vind dat zeker geen voordeel.


Dit is zeer beslist niet waar hoewel het wel zo lijkt. De extra geheugenkaart wordt compleet meegeteld bij het normale interne geheugen. Je hebt dan dus 1 grote geheugen pool.

Of dit handig is een tweede. Je lijkt er dus geen invloed op te hebben waar bijvoorbeeld je mp3tjes worden opgeslagen.

Ik moet zeggen dat ik er in de praktijk meestal een micro-sd kaart in stop en deze er nooit meer uit haal dus eigenlijk is het zo gek nog niet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: paqbro
Windows 7 ondersteunt geen externe geheugenkaarten, ik vind dat zeker geen voordeel.


Dit is zeer beslist niet waar hoewel het wel zo lijkt. De extra geheugenkaart wordt compleet meegeteld bij het normale interne geheugen. Je hebt dan dus 1 grote geheugen pool...


Hij zit dus vast in de telefoon en waarschijnlijk kun je er alleen iets opzetten via de windows market (af hoe dat ook mag heten), waardoor je beperkt bent in je software keuze.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is niet helemaal waar (google vertaling)

 

Citaat:

Het blijkt dat Microsoft heeft een beetje een verrassing. Volgens Paul Thurrott ofWindows Telefoon Secrets en de Super Site voor Windows, hebben zijn contacten deelde hem mee dat de telefoons zal microSD-uitbreidingsslot bevatten.

 

Microsoft's hardware spec eisen te verbieden externe uitbreidingssleuven, dus de sleuven moeten worden geplaatst onder de achtercover, naast de verwijderbare batterij (vergelijkbaar met het formaat van de HTC EVO 4G). De geplaatste microSD-kaart zal toetreden tot het interne geheugen voor een enkele geheugenpool. MicroSD-kaarten komen van een paar gigabyte, tot 32 GB, momenteel. Dat betekent dat een aantal van de thans aangekondigde Windows Phone 7 modellen kunnen maximaal maar liefst 48 GB aan opslagruimte (32 GB van de microSD-kaart, en 16 GB van de ingebouwde flash).

 

Er is echter een belangrijke kwalificatie. Je kunt geen microSD-kaarten hot-swappen. Met andere woorden, u kunt niet veranderen van kaart terwijl de telefoon draait. Je moet de telefoon uitzetten, verwisselen, en dan weer aanzetten, om een nieuwe kaart te laten herkennen.

 

bron: http://www.dailytech.com/Microsoft+Clari...rticle19886.htm

 

Komt dus redelijk overeen met wat ik eerder schreef. In de praktijk zal het niet hotswappen geen probleem zijn.... In mijn iPhone valt er niets te wisselen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...