Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer Seca Kanaalcapaciteit van 1000 naar 2000?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Pioneer DBR-S200NL met de bekende standaardcapaciteit van " slechts" 1000 kanalen. Hoe breidt ik die uit naar 2000?

Is daarvoor een zgn. patch noodzakelijk? Nee toch, hoop ik, want ik heb gelezen dat daarvoor de decoder open moet en er o.a. gesoldeerd moet worden en dat is een probleem met twee onvaste linkerhanden.

Is een directe verbinding tussen decoder en pc de oplossing met de juiste software om mijn wens te realiseren? Do hope so.

 

Groet en alvast bedankt voor het lezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Elke ontvanger die gepatched moet worden, moet open, maar je hoeft in de DBR-200NL2 niet te solderen. Hij moet open om hem in service mode te kunnen zetten. Daarvoor moet een pennetje aan aarde gelegd worden.

De hele upgrade, incl kanaallijsten upgraden, hoedt niet langer te duren dan 5 minuten. Tel er een paar minuten bij voor het open en dicht schroeven en je bent klaar. Bekijk deze thread voor de periode van een half jaar en je zult zien dat er veel over geschreven wordt. Let wel op: Er bestaat ook een 110 en daarvoor moet wel een plug gesoldeerd worden. Dus even uit elkaar houden. Na de upgrade heb je 2000 kanalen ter beschikking en naast Seca heb je ook toegang tot Betacypt, Irdeto enz.

Als je Pionero download, dan zul je zien dat er een zeer uitgebreide doc bij zit.

 

Succes

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga aan het werk. 5 Minuten!! Wow, dat moet lukken.Alleen...........

Ik ben een newbie en begrijp dus dat ik Pionero moet downloaden voor meer info. Resteert nog 1 (misschien wat domme) vraag......waar moet ik dat downloaden.

Nogmaals dank!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...