Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Bug ontdekt in R9000 met V44?


Daemyon

Aanbevolen berichten

Hmm ik heb zelden last van bugs bij de R9000, maar vanavond was het raak. Ik nam een programma op van BBC 3 en wilde naar SBS6 kijken. Ik zet het kanaal op BBC 3 en druk op record, wil daarna naar SBS6, alles op zwart, alle HD zenders van NL1 tot SBS6 werkten ineens niet meer, alles zwart en de service fout melding. Harde reset aan de achterkant. Toen werkte alles weer. Nieuwe poging, zelfde geval, weer aan en uit, weer proberen, weer hetzelfde. Ik zal dit deze week ngo eens testen. Wellicht dat het een terugkerend geheel is....Opnemen vanaf astra 2 en kijken naar astra 3 samen kan niet?

Iemand dezelfde ervaring? Ooh mijn tuners staan op gescheiden.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Daemyon
....Opnemen vanaf astra 2 en kijken naar astra 3 samen kan niet?

Ik zou eigenlijk niet weten waarom dit niet zou gaan.
Of je nu Astra 1 kijkt en Astra 3 opneemt is in feite hetzelfde wat jij deed met de andere satelliet.
Het lijkt erop alsof de DiSEqC tijdens de opname van Astra 2 niet goed switcht naar Astra 3.
Ik kan het nu helaas niet testen omdat ik met vakantie ben en hier geen Astra 2 gebruik.

Misschien een gekke vraag maar wil je het ook eens andersom proberen, dus Astra 3 opnemen en naar Astra 2 kijken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond na de wedstrijd nog even verder gekeken. En heb het gevonden. Geen bug in de R9000, gewoon een fout in de settings. Op e.o.a. manier stonden de instellingen van de lnb's voor Tuner 2 compleet anders dan tuner 1. Schijnbaar is het niet gecopieerd. Na aanpassingen en testen met opnemen liep het geheel weer prima. Sorry voor mijn ietwat voorbarige post. Maar wellicht kan iemand er in de toekomst baat bij hebben als hetzelfde probleem naar voren komt.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...