Vriendje Stokvis Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Hallo allemaal. Ik heb een Sony bravia 46 inch met een hdmi kable aangesloten op een Vu Duo box op de HDMI 1 poort. Alleen nu doet de laatste tijd het voorval zich voor dat het beeld regelmatig enkele seconden weg valt en dan zie je helemaal niks je hoort wel het geluid en dan op den duur meld hij zich weer en zie je welke hdmi poort er gebruikt is dus een HDMI 1 vermelding, en daarbij heel even aan de boven en onderkant een grijze balk en dan is het beeld weer terug. IK heb de kabels al gecontroleerd maar die zitten gewoon goed zoals ze horen te zitten. Herkent iemand dit probleem toevallig en weet iemand wat ik er aan zou kunnen doen ??? Of heb ik gewoon een slechte HDMI 1 poort de tv is nog niet zo heel oud namelijk en dan ga ik mooi terug naar de winkel Wie helpt me Vriendje Stokvis
columbo Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Heb je al een andere HDMI ingang geprobeerd? Is het probleem er nog probeer een andere HDMI kabel,indien er geen resultaat is berijkt dus ook niet met een andere HDMI bron zoals DVD speler of sat reciever,zo dat je zeker weet dat het aan de TV ligt,dan pas terug naar de dealer.
Paul F Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Heb je dit probleem tijdens het kijken of tijdens het wisselen tussen zenders. Ik heb dit als in naar een zender die uitzend in 720P gekeken heb en schakel naar een zender in 1080i of omgekeerd. Het beeld wordt enkele seconden zwarttijdens het aanpassen naar de andere norm. Denk trouwens dat het bij mij niet door de TV komt maar door de dreambox die de omschakeling doet. Mvg Paul
Vriendje Stokvis Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2010 Update Sony Bravia met HDMI 1 probleem inmiddels een aantal dagen een nieuwe hdmi kabel aangesloten en sindsdien heeft het probleem zich niet meer voorgedaan, dus ik vermoed dat het toch aan de kabel heeft gelegen. Die ouwde kabel had ik ook op de andere HDMI poorten geprobeerd en daar deed het probleem zich ook voor ja dan ga je wel denken aan een ander HDMI kabeltje. Allemaal bedankt voor het meedenken groeten Vriendje Stokvis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen