Beheerder Michel Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 21 oktober 2010 Dat valt wel een beetje tegen zeg. Ik had wel verwacht dat er minimaal een paar leden zouden zijn die in C, C# (C sharp) of C++ programmeren. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast raas Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 Origineel bericht van: Michel Dat valt wel een beetje tegen zeg. Ik had wel verwacht dat er minimaal een paar leden zouden zijn die in C, C# (C sharp) of C++ programmeren. Mvg, Michel Programmeer wel in C#, maar wordt hier nog niet zoveel toegepast itt vb.net. Echter wel steeds meer
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Origineel bericht van: Michel Dat valt wel een beetje tegen zeg. Ik had wel verwacht dat er minimaal een paar leden zouden zijn die in C, C# (C sharp) of C++ programmeren. Mvg, Michel Oké dan... C, C++, C#, Perl, PHP, JavaScript
Satdorus Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik programmeer ook in C maar dat beperkt zich niet tot Windows
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen