Ambilight Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Hallo even een vraag wie kan het hier even in Jip & Janneke taal uit leggen hoe nou precies Oscam werkt inclusief de server config user config en hoe je hem laat verbinden met Ccam en Newcs er zijn zoveel website waar wel wat staan daar wordt je zo wie tureluurs van ik hoop dat de techneuten bij sat4all hier een prima uitleg in Nederlands bij kunnen doen om toch Oscam aan de gaan te krijgen want ik hoor dan ook in de wandelen gangen dat Canal+ en Tv Vlaanderen en ik denk zelf dat SKY DE in November de aanval wil zet op het Cardsharing Extern Intern en de Jongens Van CCam Hoor je ook niks maar van Newcs staat al een meer dan een jaar stil Met Vriendelijk Groet Ambilight
jima3 Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Origineel bericht van: Ambilight Hallo even een vraag wie kan het hier even in Jip & Janneke taal uit leggen hoe nou precies Oscam werkt inclusief de server config user config en hoe je hem laat verbinden met Ccam en Newcs er zijn zoveel website waar wel wat staan daar wordt je zo wie tureluurs van ik hoop dat de techneuten bij sat4all hier een prima uitleg in Nederlands bij kunnen doen om toch Oscam aan de gaan te krijgen want ik hoor dan ook in de wandelen gangen dat Canal+ en Tv Vlaanderen en ik denk zelf dat SKY DE in November de aanval wil zet op het Cardsharing Extern Intern en de Jongens Van CCam Hoor je ook niks maar van Newcs staat al een meer dan een jaar stil Met Vriendelijk Groet Ambilight Wandelgangen ? als je het alleen binnenshuis gebruikt mag je eigenlijk geen problemen krijgen hiermee oscam gaat je ook niks helpen daarbij het is ook geen wondercam namelijk...
D_liver Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Origineel bericht van: jima3 Origineel bericht van: Ambilight Hallo even een vraag wie kan het hier even in Jip & Janneke taal uit leggen hoe nou precies Oscam werkt inclusief de server config user config en hoe je hem laat verbinden met Ccam en Newcs er zijn zoveel website waar wel wat staan daar wordt je zo wie tureluurs van ik hoop dat de techneuten bij sat4all hier een prima uitleg in Nederlands bij kunnen doen om toch Oscam aan de gaan te krijgen want ik hoor dan ook in de wandelen gangen dat Canal+ en Tv Vlaanderen en ik denk zelf dat SKY DE in November de aanval wil zet op het Cardsharing Extern Intern en de Jongens Van CCam Hoor je ook niks maar van Newcs staat al een meer dan een jaar stil Met Vriendelijk Groet Ambilight Wandelgangen ? als je het alleen binnenshuis gebruikt mag je eigenlijk geen problemen krijgen hiermee oscam gaat je ook niks helpen daarbij het is ook geen wondercam namelijk... Nooit geen problemen? als de geruchten waar zijn kom je met 2 twintuners en 1 enkele al in de problemen als die verschillende kanalen gaan bekijken. Let op: Ik zeg als de geruchten waar zijn. Maar ja er zijn ook nog proggies als csp 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Littlesat Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Het grootste probleem van Oscam als server en CCcam als client is deze regel in oscam.conf.... serverip = 127.0.0.1 Die 127.0.0.1 is een soort firewall die er voor zorgt dat de clients alleen lokaal kunnen zijn. Haal die regel (of alleen de IP weg) en oscam kan volledig CCcam overnemen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jima3 Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 was geen aanval op jou.. maar in frankrijk hebben ze de kaarten die we nu hier hebben al een jaar langer als wij denk je niet dat ze daar eerst problemen zouden krijgen ? of deelt men alleen in nederland binnen het huis de kaarten ?? spanje heeft ook een soortgelijke kaart.. als de mooie ontvangers van Canal Digitaal (hoop dat ik het zo goed schrijf) al problemen hebben met de mtv's waarvan men zegt dat daar een test loopt zouden ze er dan verstandig aan doen om het hele pakket op die manier te beveiligen ?? Groeten en alvast fijn weekend voor ieder
Littlesat Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 De kaart in Frankrijk is van een ouder type dan we nu in Nederland hebben. Die kun je dus niet zomaar met elkaar vergelijken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen