Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil mijn Philps doos wegdoen en een hummie 5400 aanschaffen prijs f.1349,= compleet met C.I. Heb echter gelezen dat van Hunen een "eigen merk ontv. aanbied voor f.899,= compleet met C.I. Heeft iemand ervaring met deze ontv. en wat kan hij niet, wat een H5400 wel kan ? confused.gif" border="0

Geplaatst:

humax embedded irdeto (kan gepatched worden naar allcam).<BR>de van hunenbak of hoe dat ding ook heet (is verkrijgbaar onder tig andere fabrikant namen).heeft geen embedded cam dus je moet altijd een module kopen (tussen de 300-400 gulden).<BR>Ik heb zelf een astoncam 1.05 erin en loopt perfect.<BR>Voordeel van de "van hunen"hij zapt als een idioot maar hoe meer verschillende cams erin hoe slomer hij wordt helemaal als je er een viacam in combinatie met een seca.<BR>voor de rest een prima ontvanger en bestuurbaar via je pc.

Geplaatst:

Heb toch maar de Humax 5400 gekocht, bedankt voor het advies ! wink.gif" border="0

Geplaatst:

Welkom bij de club zou ik zeggen. Volgens mij heeft 80% van de mensen hier een Humax of een Nokia. Misschien leuk voor een poll?

Geplaatst:

Een poll hoeft niet, want die is er al. Kijk maar eens in het nieuws forum. Daar staat bovenaan een Sat4all enquete.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.