JaneGsm Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Ik heb vanavond de VU+ DUO binnengekregen. Wat aan het installeren geslagen. Teen en ander werkt, maar... als ik hem uitzet krijg ik hem niet aan met de afstandsbediening. Rood lampje reageert wel maar op geen toets wil ie starten. Iets toch niet juist geinstalleerd ofzo? Moet hem zp'n 15 sec uitzetten. En als ik hem dan aanzet gaat ie weer aan de slag. Zie ik over het hoofd? Blijft trouwsens ook steeds zeggen 'loading defaults'...
Moderator wiz Geplaatst: 14 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 14 oktober 2010 Draai je met fabriekssoftware of heb je er wat anders ingezet? Wat heb je zoal aan extras geinstalleerd? groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
JaneGsm Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 Het was eerst ook met de fabrieks instellingen. Toen de VTI image vti-duo-image-v2.1-02102010_USB.zip erop gezet. Deze laten laden. (Na uitzetten en x sec weer aanzetten) Maar blijft hetzelfde. Kan het zijn dat ie nog iets niet heeft afgemaakt dat ie ook nog steeds blijft zeggen 'loading...'
robbedoeske Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Als je er geen zenderlijst in hebt blijft ie ook melden "loading defaults"
JaneGsm Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 Ik heb nu zenderlijst en CCCam enz ingesteld, nu 'loading...' weg, had zelf vermoeden dat niet alles ingesteld was maybe. Alleen als ik hem uitschakel mbv afst.bed. (niet standy maar uitsch.) brand rode lampje. Maybe stomme vraag maar is niet bepaalde toets om hem aan te zetten dan? of op apparaat zelf dan?
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 De rode powerknop op de AB daar zet je hem ook weer mee aan, maar dit opstarten kan wel een minuut of 2 duren voordat ie helemaal doorgestart is. Dus druk die knop eens in en wacht gewoon een tijdje en kijk wat er gebeurd.
JaneGsm Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 Ik denk dat ie een probleem heeft met mijn harddisk. Een WD 640gb. Heb nu een jumper gezet (5-6) en nu reageert ie wel. Maw hij zal bij het starten zijn blijven hangen op de HD. Alleen zien doet ie hem niet nu. Ik heb nergens een optie om de HDD te formateren ofzo. In de originele firmware, nu VTI erop, werd ie wel herkent. Moet ik bij VTI nog een driver laden? Zal daar eens naar zoeken.
JaneGsm Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2010 Ben er nu wel uit. Hij is gevoelig voor de hdd, ook wat ik gevonden heb na googlen. De WD 640gb herkend de VTI image niet. Zo lang nu een wd 250gb erin zitten. Even kijken welke Hdd ik nu ga halen die wel geschikt is. Gr Jan
Moderator wiz Geplaatst: 15 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 15 oktober 2010 Klikerdeklik voor een overzicht van harddisks die gemeld zijn als "werkend" groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
JaneGsm Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2010 Dank je. Ik had ook al een lijst gevonden en vandaag een samsung 1tb gehaald. Zit er nu in. Stroom eraf als ie bezig is vind ie niet fijn schijnt, overkwam me vanmiddag. Starte daarna niet meer op, moest hdd loshalen, starten en daarna hdd er weer aan en toen oke... Verder getest, had 5 opnames tegelijkertijd opgestart en ging oke. NL1 en 4 rtl's grappig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen