Mojo Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Kan een Nova (Irdeto2 griekenland) kaart in een dreambox met CCcam? Wat moet er dan eventueel aangepast worden in de config file? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
emree Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Als jouw kaart nog maagd is zou het kunnen werken. Indien jouw kaart al in de orginele box heeft gewerkt, gaat het helaas niet werken aangezien kaart aan box gekoppeld wordt.
Frans B Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Deze kaart werkt prima met CCcam in de dreambox. en idd, als deze kaart ( versie kappa ), in de orginele decoder is geactiveerd, werkt die kaart allen maar met die decoder. Ook is het niet meer mogelijk om met meerdere decoders (thuis natuurlijk) via het netwerk deze kaart te laten gebruiken. dus de beste oplossing is om de bijgeleverde decoder te gebruiken. System Administrator (niet van deze site)
Zilverster Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 @Frans B, Ik heb zelf helaas niet zo'n Nova kaart en kan die dus niet testen. Maar controleer eens de opstart snelheid van zo'n kaart, vanaf de ATR. Vergelijk die eens met de opstart snelheid van een oude kaart, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast bobelen Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 ik krijg as week een maagdelijke nova kaart, is het de beste manier om hem gewoon in de dreambox te stoppenen kijken of de kaart gaat werken of moet er een andere procedure gevolgd worden wie weet het
Daan Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: bobelen ik krijg as week een maagdelijke nova kaart, is het de beste manier om hem gewoon in de dreambox te stoppenen kijken of de kaart gaat werken of moet er een andere procedure gevolgd worden wie weet het zoals ik gehoord heb is deze getrouwd met de bijhorende ontvanger.. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen