Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eurosport 2 wordt niet meer overgenomen via UPC en de bedoeling was om een andere beschikbare versie van Astra1 door te prikken.

Blijkt evenwel dat door een rechtenkwestie, die versie niet in Nederland en Vlaanderen mag worden doorgegeven.

Daarom gaat CDS nu de juiste versie op eigen capaciteit doorgeven, maar vermits dit pas op het laatste moment werd beslist en nog schikkingen dienen te worden genomen is er gedurende een drietal weken geen doorgifte van het kanaal.

Greets

Geplaatst:

Ik vind het gewoon jammer dat het weer op rechten aankomt...

Stel ze zenden Eurosport 2 uit via een eigen TP, dan is dit dezelfde versie met een Engels audiotrack... Bandbreedte besparen kan juist heel mooi op deze manier en het biedt ruimte voor nieuwe zenders.

Helaas zit deze wereld niet zo in elkaar en moeten we maar accepteren dat het geld regeert...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Mischien kunnen ze weer gaan samen werken met digital +

Nl audio op europsport bij digital + en op CDS eurosport plek daar Eurosport 2.

Vroeger deelden ze dit kanaal al.

Waarom dat toen is gestopt weet ik niet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Rechten... Op die Eurosport2 zijn af en toe programma's die in Nederland verkocht zijn aan Sport1 of zo... en daar is dit niet zo eenvoudig te delen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

eurosport 1 en 2 zijn voor spanje en nederland hetzelfde meen ik.

voor frankrijk duitsland en meer zijn andere versies. upc geeft eurosport 2 noord oost door en daar wordt de bundesliga op uitgezonden. en zie rechten heeft sport 1 nl.

Geplaatst:
Citaat:

zijn voor spanje en nederland hetzelfde meen ik.

Bron? want hier zat namelijk een rechten probleem. Het is namelijk meestal hetzelfde en af en toe niet zover ik weet.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

oke dat wist ik niet

zou dat ook wel de reden zijn geweest dat cds en digital + de amenwerking toen gestopt zijn.

Geplaatst:

Eurosport 2 zendt niet eens uit in Spanje. De "international" versie van Eurosport 2 is niet zo veel voorkomend als die van Eurosport.

Achja.. Dit had men wel even kunnen incalculeren bij CDS/TVV. Ik had dit al gedaan toen ik vernam dat UPC zou verhuizen en een mail gestuurd naar de helpdesk maar dat mag natuurlijk niet baten, de klant kan natuurlijk nooit slimmer zijn als de aanbieder blush

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen