tonk Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Hallo beste forumleden, wat is het verschil in kijken naar een HD uitzending als in het menu SD is ingesteld? Ik verwacht als antwoord dat je dan geen HD kwaliteit ziet, maar is dat ook zo? vrgr. Ton Könst
phil99 Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Zou hetzelf niet weten, bij mij staat de rebox ook ingesteld op HD
rene1710 Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Wanneer je met fastscan eerst HD kiest, dan worden alle Nederlandse HD zenders vooraan gezet, m.a.w. Ned. 1HD komt op nr. 1, enz. De SD kanalen komen veel later bod. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Gast ThaTiCK Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Het lijkt me dat je niet de details ziet die HD met zich mee hoort te brengen, daarentegen wellicht een strakker plaatje door minder blokvorming (hogere bitrate). Dus het zal wel iets beter zijn dan SD, maar niet veel. Ik heb mijn set op 'auto' staan, omdat de oorspronkelijke resolutie weergeven mij de beste resultaten geeft. Heb jij nog een crt tv, omdat je via SD draait?
Gast m.boretti Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Je kan, in het menu, je Rebox toch instellen op 1080I!
tonk Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2010 ieder die gereageerd heeft op dit onderwerp, hartelijk bedankt en ik heb er wat aan, ik ben tenslotte een beginneling! vrgr. ton könst
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen