eso Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Hallo allemaal, Ik heb sinds vanmiddag een Vu+ Solo aangeschaft en wil die als vervanging voor mijn DB7000 gebruiken. Nou heb ik de Positiontuner (Rotor)geïnstalleerd, en ben ik gaan zoeken maar kan geen enkel signaal vinden. Als ik mijn Dreambox aansluit heb ik alle satellieten met een goede signaal en helder beeld,zet ik alleen mijn kabel van de rotor over op de Vu+, dan pakt ie niets. De rotor beweegt gewoon in de rotorinstellingen menu. Ook vindt ie sommige zenders als ik automatisch zenders zoeken druk. Ik snap er geen snars meer van. Al jullie hulp is welkom Alvast bedankt eso.
unique Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Welke sw heb je geïnstalleerd? Toevallig VTI? Heb je de juiste drivers geïnstalleerd?
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 heb je ook een juiste settingslijst erin gezet, misschien die van de dm7000 zelf?(converteren naar enigma2 met dreamboxedit) anders neem dees>>> ook enigma2 draaibaar let op dat je de coax aan en afkoppelt zonder dat stroom op de VU+ zit anders blaas je de tuner op. ciao True North Rebekka Bakken
theo19 Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Hallo je moet nieuwe software de laaste dat probeem zit in de eerste of een paar bestanden vervangen. /lib/modules/2.6.18-7.3/extra/ Theo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen