meden Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Hallo, Ik had nog een vraagje. Ik draai sindskort met een dreambox 500c ( kabel ) maar krijg er geen geluid uit. Ik heb al wel beeld maar de audio laat me in de steek helaas. Ik draai met pli van jade 27-06-2009 en ccam 2.1.4. mis ik nog een audio plugin???? Ik heb me box al via tulp en via scart aangesloten zonder resultaat op mute staat hij ook niet.. audio kan ik wel visueel regelen met de afstands bediening maar het komt het kastje niet uit ??? als iemand nog tips heeft hou ik me aanbevolen.. mvg Dennis
wortellica Geplaatst: 15 oktober 2010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Mischien het geluid op je tv harder aanzetten?
Gerard 76 Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Hoi, ik raad je aan Jade eraf te gooien. Jade is inmiddels erg verouderd. en OPENPLi erop te zetten (of een andere image die up-to-date is.)
meden Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 Hallo, probleem opgelost zat hem in slechte scart kabel bedankt voor de moeite verders groet dennis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen