Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 In verband met veiligheid op de computer, is mijn aangeraden Hitman Pro te installeren. Maar wat doet dit programma eigenlijk, om veilig te werken.
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 niets, enkel als je het opstart en een scan laat uitvoeren. dus dan is het al te laat dus ander proggie voor realtime veiligheid nemen. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 ciao zegt mij niets, ook met Google niet gewenste resultaat
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 ciao is Italiaans voor tot ziens, dag, doei windows heeft zelf wat veiligheid software of je neemt een realtime prog zoals mcafee welke wel wat kost maar goed werkt (sommigen hebben die overigens gratis wegens hun ISP abonnement > xs4all) ciao ciao True North Rebekka Bakken
Greatone Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Heb in het verleden verschillende anti-virus/spyware programma's geprobeerd. Hitman pro was niet wat ik zocht. Het beste voor mij was de volgende combinatie: * Antivirus: Avira * Spyware verwijderen: Malware bytes en Spyware blaster * Computer opschonen: CC cleaner en Easycleaner * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Psychosammie Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Zoals iemand hier onder zijn berichtjes heeft staan. Het grootste gevaar zit tussen de stoel en het toetsenbord. Jij dus. Beste advies wat ik je kan geven: Gebruik alleen een virus scanner zoals AVG en gebruik je verstand bij alles wat je op internet doet. Al die zogenaamde internet security tools geven jou een vals gevoel van veiligheid. Ze vertragen je PC en veroorzaken vaak problemen zoals jij inmiddels zelf al ondervonden hebt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
rommelaar Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten In verband met veiligheid op de computer, is mijn aangeradenHitman Pro te installeren. Maar wat doet dit programma eigenlijk, om veilig te werken. Hitman pro is geen programma voor veiligheid op je pc hoor Henri. Het bestaat uit verschillende scan programma's voor virus,spyware enz.Hier zitten freeware programma's tussen en ook programma's die je een beperkte tijd kan draaien. Wil wel eens helpen als je een virus besmetting op je pc hebt maar het programma draaien neemt een heel tijd in beslag en installeert ook verschillende programma's op je pc. Maar wat hier in dit topic al is beschreven,voorkomen is beter dan gebruiken. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen