mereltje Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Michel gefeliciteerd met je promotie naar beheerder Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Greatone Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Dat was hij toch al ?? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Beheerder Michel Geplaatst: 16 oktober 2010 Beheerder Geplaatst: 16 oktober 2010 Even voor de duidelijkheid. Mijn titel is alleen veranderd van een custom titel naar de standaard titel als je beheersrechten hebt. Ik heb besloten dat het tijd wordt dat de moderators het forum op eigen kracht draaien. Vandaar dat ik mij daar niet meer mee ga bemoeien, zolang het uiteraard geen puinhoop wordt en er geen juridische problemen ontstaan. De moderators hebben onderling de huisregels vastgelegd. Zowel voor leden als voor zichzelf, dus nu er structuur en een goed team is, moeten ze dat ook allemaal prima zelf kunnen regelen. Mij zul je dus alleen zo af en toe nog als bezoeker tegenkomen, waarbij ik uiteraard als mede-eigenaar van deze site wel de rechten heb om in te kunnen grijpen, maar dat niet doe en net als jullie als dat nodig is, gewoon de Waarschuw Moderator knop ga gebruiken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 Er stond altijd (tijdelijk beheerder) en nu Beheerder,daarom Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gerard 76 Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Michel is met pensioen gegaan en zit nu op de Seichellen. Nu heeft ie wat anders op schoot ipv een laptop.
D.Quijote Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 lapdance ?? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
mereltje Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 Zal ik dat ook nog even controleren Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen