satje4U Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Hoi Net terug van vakantie en via een software update Open-pli geactualiseerd. Het valt me nu op, dat er in het nederlandse pakket diverse zenders met links en rechts zwarte balken worden weer gegeven. Op de kabel zijn ze schermvullend. Als ik de opties in het menu bij weergeven 4:3 anders instel, komt er geen wijziging. Voor de update had ik eigenlijk nooit last van. Aan de TV is niets gewijzigd. DM 800 is aangesloten via HDMI Is dit normaal of heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gerard 76 Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Kan aan de instellingen van je TV liggen maar er zijn diverse zenders die sinds kort met zwarte balken aan de zijkant uitzenden. KLIK
satje4U Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 Hoi Bedankt voor de reactie, blijkbaar ligt het dus niet aan mij. Daarnaast ben ik er achter, dat het alleen op de HD zenders zijn. Dus maar afwachten of CD wat gaat aanpassen of niet. satje4u Gigablue Quad HD Plus
DeBeek Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Niet, Is al sinds de eerste dag zo op de HD kanalen, Oplossing is simpel niet overdag naar die jaren 70-80 uitzendingen kijken.
M_Z Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Je kunt ook in het Menu, Systeem, AV instellingen gaan en daar 4:3 beeld weergen als: Alleen Schalen instellen. Dat is dan niet echt mooi, maar je beeld is dan wel over de volle breedte gevuld. M_Z
DeBeek Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Helaas werkt dit niet op HD kanalen, wel op sd.
SIMBAke Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 je kan de plugin autoresolution gebruiken VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
satje4U Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 Hoi Wat De Beek ook zegt, op HD kanalen werkt de AV instellingen of autoresolution niet... satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen