Sjattuh Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik heb een Bose 3 2 1 en een PS3 en een DM800. Nu wil ik graag beide apparaten (PS3 en DM800) op de Bose aansluiten. Alleen nu wil het geval dat de bose maar 1x optical in heeft en de PS3 en DM800 alleen maar optical uit (ik zie bij beide geen andere mogelijkheden). PS3 en DM800 zitten beide middels HDMI op mijn TV en de Bos via (bijgeleverde) scart. Iemand een idee om dit op te lossen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
satencom Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 je moet even zoeken op Toslink optische uitbreider voor glasvezelkabel. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 hij heeft ook coax digitaal zoals ik gelezen heb op de informatie site van bose dan kun je ook een optisch <> coax convertor nemen hadden we al eens in het forum als mogelijke oplossing even zoeken naar spdif<>coax convertor ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
edje-ken Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 google op OPTISCHE SPLITTER werkt ook de andere kant op. alleen mogen/kunnen beide apparaten niet gelijktijdig aanstaan. en de dm800 geeft op standby nog steeds optisch uit. weliswaar geen geluid maar wel licht. dus op zich geen hele handige oplossing. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Sjattuh Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 thx, ik denk dat Tonski's oplossing voor mij het beste is. Ik wil niet mijn bed uit hoeven als ik een BD af wil spelen ipv gewoon TV kijken om de switch om te zetten Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen