columbo Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Beste Erwin,voor adressen van instalateurs ed. daar voor hebben ze een telefoonboek uitgevonden met gele pagina's.
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Pardon? Ik vraag helemaal niemand om reclame te maken, ik vraag alleen welke zaak betrouwbaar is en ook nog eens voordelig. Dat heeft niets met reclame or whatsoever te maken. Zolang er geen banners geplaatst worden is het geen reclame. Ik ben benieuwd.
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Origineel bericht van: columbo Beste Erwin,voor adressen van instalateurs ed. daar voor hebben ze een telefoonboek uitgevonden met gele pagina's. Dooddoener, had je achterwege kunnen laten. Natuurlijk weet ik van het bestaan van een telefoonboek, heb daar ook in gekeken maar ik zie daar zo 123 niets staan. Ik ben een beginner dus heb graag adviezen nodig voordat ik maar het eerste de beste monteursbedrijfje benader...
columbo Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 wat dacht je van google,sateliet inst.in hilversum? pagina2.keus genoeg maar de rest is altijd op goed geluk of het de eerste de beste is.
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Laat maar, blijkbaar snap je het niet...
columbo Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik snap het wel,mag niks kosten.Als je voor een dubbeltje op de eeste rang wild zitten,dan zul je altijd bedrogen uitkomen.Een ASTRA DEALER is meestal zo gevonden.
Gerard 76 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Origineel bericht van: erwin969 Pardon? Ik vraag helemaal niemand om reclame te maken, ik vraag alleen welke zaak betrouwbaar is en ook nog eens voordelig. Dat heeft niets met reclame or whatsoever te maken. Zolang er geen banners geplaatst worden is het geen reclame. Ik ben benieuwd. Citaat uit onze huisregels: Citaat: In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Jij vraagt welke zaak betrouwbaar is en ook nog eens voordelig. dan verwacht je dus van ons dat wij een naam gaan geven. Dus in feite vraag je ons om de huisregels te overtreden!
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Heeft niets met goedkoop te maken, maar goed zoals gezegd, je snapt het niet. Iemand die nuttige adviezen heeft, ik hoor het graag.
Ventura Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Of bedoelt erwin969 soms een duo kop (in 1 behuizing) voor de astra 2 en 3. Zoals bijv een astra 1 en hotbird of de astra 1 en 3.
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Nogmaals, ik vraag niet om reclame te maken. En op google gezocht maar daar kom ik echt geen bedrijven tegen in het gooi die satelliet schotels installeren.
JanR Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik vind 6.000 resultaten als ik zoek naar satelliet installatie hilversum. Er zal er altijd wel een goeie tussen zitten lijkt me Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Niet dus, google zoekt op installatie satelliet en Hilversum dus alleen verhalen die op internet zijn verschenen met deze woorden niet daadwerkelijke monteurs in Hilversum of omgeving.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 ga je der nu een eigen kwestie van maken? als je op google niks vindt zijn ze der misschien ook niet ik zou het niet eens willen uitpluizen of dat klopt dat doe je maar lekker zelf, we hebben wel wat anders te doen. het forum is bedoeld voor overdracht van kennis onder hobbyisten en niet voor hulpverlening betreffende professionele diensten als je het echt zelf wilt gaan doen, dan krijg je hulp als hobbyist en alle bovenstaande berichten zijn daar eigenlijk al een bevestiging van. doei Eleanor Blancmange
Gast erwin969 Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Oh maar dan heb je het helemaal verkeerd begrepen. Wie zegt dat ike en professioneel bedrijf wil? Een hobbiest die goed bekend en betrouwbaar is, is ook welkom. Maar wil dat wel eerst graag weten. Ga niet zomaar de eerste de beste vogel in huis halen om de boel te installeren, dat lijkt me duidelijk.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 ala, maar met je antwoorden maak je de vogels schuw en als nieuwkomer op het forum mag je wel wat foutjes maken, maar niet uitlokken aub je hebt de mogelijkheid een nieuw bericht te starten, met wie wil me helpen bij het installeren. ciao Eleanor Blancmange
Aanbevolen berichten