Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel continu een banner op beeld bij eredivisie 2

Melding om te bellen met een telefoonnummer.

Bel ik krijg ik een bandje met de melding lijn nog niet in gebruik graag bellen op dinsdag09 maart

Hoe ammateuristisch kan een organisatie zijn en ondertussen heb je geen goed beeld door die irritante banner.

Kan er iemand wakker worden bij kanaal digitaal?

Ron Prins

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Geplaatst:

is omdat die SD zender verdwijnt en enkel nog met een HD ontvanger te bekijken zal zijn,

alsook de Film1 en sport1 zenders op de 19.2 en eredivisie 1 op de 19.2.

maar daarover staan hier al genoeg topics.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satfan

Kan er iemand wakker worden bij kanaal digitaal?
Ron Prins

Je was dus zelf niet wakker. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Wakker of niet, het is hoogst irritant deze banner.

Bij golf is er geen enkele naam meer tezien van de spelers in de linker bovenhoek. Deze banner hoeft niet constant door te lopen één keer per 10 minuten is méér dan genoeg.

CJG

Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB

Geplaatst:

Vind jij. En als dat zou gebeuren zit Canaldigitaal straks weer met bossen mensen die moeten bellen of wat dan ook omdat ze opeens niets meer zien... en die mensen raken weer veel geld kwijt aan die dure lijnen van CD.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:

Een gewaarschuwd mens telt voor twee en dat is wat Canal Digitaal wil bereiken en men heeft allang en breed aangekondigd dat het eredivisie live 2 kanaal binnenkort alleen nog te ontvangen is met een HD ontvanger.

Bovendien wordt de betreffende HD ontvanger ook nog eens gratis verstrekt aan al degenen die een eredivisie live abonnement hebben.

Geplaatst:

Waar ik geen reactie op zie is het bandje!

Even een kleine reactie op een van de medeleden van deze site, Ik was dus wel wakker want ik bemerkte de rare tekst.

Ander punt is dat CD op deze manier eenieder informeerd.

Als CD haar klanten een maileing zou sturen net zoals dat gebeurt in de nieuwsbrief, dan voorkom je dat illegale kijkers de informatie op tijd krijgen en de legale kijkers hoeven dan niet constant tegen die banner aan te kijken en daarmee en deel van de uitzending te missen.

Mvg,

Ron Prins

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eilandcor
Wakker of niet, het is hoogst irritant deze banner.
Bij golf is er geen enkele naam meer tezien van de spelers in de linker bovenhoek. Deze banner hoeft niet constant door te lopen één keer per 10 minuten is méér dan genoeg.

CJG

Waarom? Deze zender wordt op korte termijn uitgeschakeld en is inmiddels in MPEG4 te zien. Zonder banner natuurlijk.
Ze zijn juist dus zeer wakker bij CD door dit te doen.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: jimny
Een gewaarschuwd mens telt voor twee en dat is wat Canal Digitaal wil bereiken en men heeft allang en breed aangekondigd dat het eredivisie live 2 kanaal binnenkort alleen nog te ontvangen is met een HD ontvanger.
Bovendien wordt de betreffende HD ontvanger ook nog eens gratis verstrekt aan al degenen die een eredivisie live abonnement hebben.

Kortom: allemaal zeer netjes geregeld!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satfan
dan voorkom je dat illegale kijkers de informatie op tijd krijgen en de legale kijkers hoeven dan niet constant tegen die banner aan te kijken en daarmee en deel van de uitzending te missen.

Dit kan ik niet volgen.
De legale kijker is ruim van te voren door Canaldigitaal geïnformeerd en van de juiste apparatuur voorzien. De legale kijker kijkt dus inmiddels op 23.5 en ziet de banner helemaal niet.

De illegale kijker is niet voor-geïnformeerd en wordt nu pas wakker door de banner.

Eindelijk eens een keurige actie door Canaldigitaal.
Geplaatst:

Even voor de goede orde!

Ik ben legaal kijker!

Ik werk met eigen apparatuur (geen koppelverkoop dus)

Ik heb niets ontvangen van CD.

Dit kan ik niet volgen.

"De legale kijker is ruim van te voren door Canaldigitaal geïnformeerd en van de juiste apparatuur voorzien. De legale kijker kijkt dus inmiddels op 23.5 en ziet de banner helemaal niet.

De illegale kijker is niet voor-geïnformeerd en wordt nu pas wakker door de banner.

Eindelijk eens een keurige actie door Canaldigitaal. "

Als gestelde in het vorig bericht waar is, dan is dit dus juist geen nette actie van CD!

Mvg,

Ron

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Canal Digitaal geeft dit soort informatie door via hun nieuwsbrief.. klikkerdeklik

Even aanmelden bij hun op de site bij jouw eigen CD!(speciaal voor "legale"klanten ;))

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

even de fastscan gebruiken,als je een hd ontvanger hebt,

staan alle kanalen op de juiste sat.

Geplaatst:

Ik heb een settop box pakket en eredivisielive, zou dus ook een gratis ontvanger moeten krijgen. Maar heb niets gehoord.

Op mijn clarke tech 5000 HD ontvanger, kan ik niet eredivisielive hd niet ontvangen. Zou toch moeten kunnen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen