Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond ook weer een loopbalk op Film 1.3 SD.

Hoop bla bla,als je de zender nog wilt ontvangen bel dan snel naar 0244 ********. wel tegen lokaal tarief.

Wat zit hier nu weer achter ???

The birdman has left the building

Geplaatst:
Origineel bericht van: nicc

Op mijn clarke tech 5000 HD ontvanger, kan ik niet eredivisielive hd niet ontvangen. Zou toch moeten kunnen?

Nee, nu nog niet!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: satede
Gisteravond ook weer een loopbalk op Film 1.3 SD.
Hoop bla bla,als je de zender nog wilt ontvangen bel dan snel naar 0244 ********. wel tegen lokaal tarief.

Wat zit hier nu weer achter ???

Niks, is een half jaar geleden al aangekondigd, en toen is afschakeling een paar maand uitgesteld.
Tot nu, dus. Dus afschakeling is al maanden bekend.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eilandcor

Deze banner hoeft niet constant door te lopen één keer per 10 minuten is méér dan genoeg.

Hij had ook een stuk kleiner kunnen zijn.
Geplaatst:

Zo ziet tenminste iedereen het. En wil je van de banner af dan moet kun je per direct wat regelen!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Moderator
Geplaatst:

Wat littlesat zegt.

Je kan zelf kiezen, of je met of zonder banner wilt kijken.

Dat bepaal je zelf.

En dit is weer typisch een gevalletje twee mogelijkheden.

Canaal Digitaal doet het of verkeerd of doet het niet goed!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

klagen kan men altijd daarover,

als het niet vermeld wordt en de zender opeens verdwenen is dan wordt er geklaagd,

wordt het wel vermeld op de zender dat die binnenkort verdwijnt in SD op de 19.2 dan klagen ze dat het te groot is of te veel in beeld komt.

goed doen voor iedereen kan CD nooit,er zijn er altijd die klagen.

maar nu weten de mensen het te minste al een tijd op voorhand dat er wat staat te veranderen en dat ze kunnen kiezen,ofwel meegaan op de MPEG4 kar of blijven staan en minder zenders op den duur hebben en evenveel moeten betalen als vroeger.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Voor hetzelfde geld had er nu ineens al een testbeeld met alleen een text op gezeten. Of nog erger al de andere zender... Nu kun je tenminste als je al de afgelopen maanden niet opgelet had of geen brief ontvangen had doordat CDS om een of andere rede het adres niet juist was(niet doorgegeven verhuizing, niet doorgegeven kaart registratie, stiekem kaart in het buitenland) nog bellen... lokaal tarief!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Niet opletten en vervolgens klagen dat iets "zomaar" gebeurt.

Hand eerst in eigen boezem steken zou bij sommige klagers geen kwaad kunnen.

Geplaatst:

Heb even gebeld naar aanleiding van die Banner met CD en mijn adres kende ze niet, de naam niet en mijn canal digitaal staat alles goed ingevuld. crazy

Na een kwartier hangen krijg ik toch gratis een nieuwe flipse 7141 met de opmerking dat mijn abbo voor een jaar verlengt wordt met in januari een prijsverhoging voor eredeivisie live. Heb dus Basis en eredivisie live. Op zich een goede actie van CD vind ik, gratis ontvanger dus je kunt blijven kijken. smile

De vraag of 3 en 4 erbij komen is met de opmerking "daar werken we aan" beantwoord. whistle

Alleen hoe lang dat dat nog duurt werd beantwoord met "niet voor januari 2011"......kan dus ook 2016 worden. sick

Heb telefoongesprek afgesloten met de opmerking "kost wat zo'n beetje voetbal." :D

Wij keken al zonder banner, nu maar afwachten wanneer de flipse binnen komt kan ik op de slk ook kijken.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen