Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Bij een vriend van mij werkt de Magic can met Pentacrypt 1.05 niet in zijn Echostar 7000. In mijn Topfield werkt dezelfde module gewoon goed. Heb gehoord dat er meer met Echostar zijn die dit probleem hebben. Is er mischien een oplossing voor? De Echostar 7000 ziet gewoon de hele Magic module niet. Bedankt.
spysat Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Vreemd, werkt hier fluitend, heb je de cim er wel goed ingeduwd. Szia, spysat.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Ja hoor, zat er goed in. Hebben we meerdere malen geprobeerd. Gewone Aston of Irdeto ci erin en het werkt goed, dus de ci sloten zijn goed....
Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Inmiddels werkt het. Als de ontvanger aanstaat en je doet de MM er in dan ziet hij hem, als je de ontvanger uit en aanzet met de MM er al in ziet hij hem niet....
Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Ik heb een Echostar 2200 2Ci Viaccess met MM en pentacrypt 1.05 en heb nergens problemen mee. Misschien nutteloze info maar ik wil hier mee zeggen dat dus niet alle Echostars problemen geven. Augisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen