Ga naar inhoud

verschillen tussen type ds9 kaarten,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na zoeken op DS9 op dit bord zie ik dat er verschillende type aangeboden worden in de handel:<BR>- 16F876 en 24c64 (SMD)<BR>- 16F628 en 24c64 (SMD)<BR>- 16F622 en 24c65 (SMD)<BR> confused.gif" border="0 <BR>Wat zijn de exacte verschillen en is de software onderling uitwisselbaar?<BR>Zijn deze dingen er alleen in smd of kan ik ze ook in waffer uitvoering krijgen?<P>groeten,<BR>Ogie<P><BR> laugh.gif" border="0<P>[ 25-07-2001: Message edited by: ogie ]<p>[ 25-07-2001: Message edited by: ogie ]

Geplaatst:

Het verschil zit hem in de capaciteit, m.a.w. hoeveel providers erop kunnen.<BR>Het een en ander is uitgelegt in de readme file die in het ds9 pakket zit.<P>Kies maar de 16F876 smd (mercedes S klasse), rond de 50 piek.<P>In Duitsland komt de waferversie uit tegen het einde van de maand, hij is al aangekondigt. <P>Voor de verschillende IC's zijn verschillende files beschikbaar, lijkt toch logisch of niet.<BR>De eeprom files zijn altijd gelijk.<P>Dus misschien enkele dagen wachten loont de moeite, als je graag zo'n plat kaartje wilt hebben.<P>Groetjes<BR>Jonas<p>[ 25-07-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

thanx, dat maakt het duidelijker.<P>Ga er nu toch maar een halen, voor de kosten hoef ik het niet te laten en het is voor de hobby laugh.gif" border="0 <BR>Kon zijn dat de type verschillen tussen de pics marginaal waren, bijvoorbeeld interne cache of zo. rolleyes.gif" border="0 <P>Heeft iemand enig idee waar ik datasheets van die dingen kan vinden?<P>Thanx! <BR>Rogier <BR> smile.gif" border="0

Geplaatst:

Het kwartje valt....,readme file zit niet in alle zip-files.<BR>Nu heb ik er een te pakken waar ie wel in zit en dat maakt het duidelijk. bedankt voor de tip wink.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Ogie,<BR>verwacht er niet te veel van, het ds9 project in combinatie met de 2.4 patch is verre van perfect.<BR>Tijdens het zappen moet men toch af en toe de kaart eruit plukken om beeld te krijgen, meestal als men van coderingssysteem verandert (niet altijd dus..).<BR>Maar je, de hele handel staat nog in de startblokken, en een hobbyist mag best af en toe uit zijn stoel. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>De alfredo (10seca en 4 irdeto) files werken veel beter op de humi cam, dus als je viacess kunt missen dan kun je beter die andere weg nemen.<P>Suc6 met de hobby<P>Groetjes<P>JONAS

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Hoi Jonas en anderen,<P>grapvol, je hebt gelijk.<P>werkt allemaal wel, maar om nu te zeggen dat het soepel draait.... een elastiek om de hummy box over de kaart met een lang touw naar het bankstel om zo af en toe de kaart eruit te halen en terug te stoppen zonder op te staan is beslist geen luxe. smile.gif" border="0 <P>Maar toch is het wel revelutioniar dat het werkt. Denk ook wel dat het verder ontwikkelt zal gaan worden naar de vakantie wink.gif" border="0 <P>Heb overigens twee van die kaarten geprogrammeerd, een daarvan gaf heel de tijd verify errors en de pic bleek kapot. retour leverancier dus. Gelukkig dat ik er twee had anders had ik me rot gespeelt met die delay cool.gif" border="0 <P>alfredo ga ik morgen bekijken, ziet er veel belovend uit.... houd ik nog een gouden kaartje over smile.gif" border="0 <P>CU,<BR>Ogie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.