Gast nicc Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Telkens in beeld op sport 1.2 eredivisielive 2: wilt u eredivisielive willen blijven ontvangen bel dan snel ..enz. Kan ik eredivisielive 2 ergens zien zonder deze lichtkrant? Ok, weet het dit is al eerder vermeld hier. Ik kijk legaal en via mijn clarke tech en settop box pakket kan ik geen eredivisielive hd ontvangen en heb ook helemaal geen brief of mailing van hun gekregen.
edbe Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 tja , wat moet je erop zeggen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Johan45 Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 nicc De banner is nu net bedoeld voor klanten van CanalDigitaal die de aanbieding voor een gratis Philips 7141 HD decoder niet hebben ontvangen. Voor jou dus, jij hebt nog geen HD ontvanger.! Waarom bel je niet even om te horen hoe en onder welke voorwaarden je de gratis HD decoder kan ontvangen.? Vult u rustig aan !!!
leo1949 Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 de belangrijkste voorwaarde voor de gratis ontvanger is: Een abonnement op entertainment pakket en/of Film1 Sport1-pakket nemen Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Johan45 Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Origineel bericht van: leo1949 de belangrijkste voorwaarde voor de gratis ontvanger is: Een abonnement op entertainment pakket en/of Film1 Sport1-pakket nemen Bijna goed. Bestaande klanten met Top abonnement of entertainment abonnement krijgen de gratis HD decoder aangeboden. Klanten met Set Top Box pakket én Eredivisie Live abonnement krijgen ook een gratis Philips 7141 HD decoder aangeboden.Hier gaan we verder. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten