Ga naar inhoud

[DM800HD] Wordt HD op DM800 bedreigd?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Het zal vast wel ter sprake gekomen zijn als het echt zo is, maar ik heb een gerucht gehoord dat binnenkort HD niet meer op de 800HD te ontvangen zou zijn.

Omdat ik op het punt sta er één te kopen zou ik graag (wellicht ten overvloede) willen vragen of dit verhaal klopt.. En of er iets aan te doen is, natuurlijk :-)

Vriendelijke groeten, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Waarom zou er dan, volgens jou, geen HD-kanalen meer te zien zijn op een 800? Lijkt me een hoax.

Origineel bericht van: Belsat
Hallo!

Het zal vast wel ter sprake gekomen zijn als het echt zo is, maar ik heb een gerucht gehoord dat binnenkort HD niet meer op de 800HD te ontvangen zou zijn.

Omdat ik op het punt sta er één te kopen zou ik graag (wellicht ten overvloede) willen vragen of dit verhaal klopt.. En of er iets aan te doen is, natuurlijk :-)

Vriendelijke groeten, Henk

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.