Ga naar inhoud

Op zoek naar USB S2 ontvanger met CI voor DVBViewerbruiken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een USB S2 ontvanger met een CI slot/cardreader met CyrptoWorks ondersteuning voor het ontvangen en decoderen van DigiTürk op 7E.

Ik heb momenteel een TechnoTrend S2-3650, maar de CAM wordt op geen enkele manier herkend door DVBViewer.

Graag zou ik enig advies willen over een kaart, die wordt ondersteund in DVBViewer (v4.5) smile

Geplaatst:

Heb je in de hardware setup aangevinkt dat hij een CI module heeft?

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

En ik kan mij herinneren dat ik nog wat anders moest doen, namelijk de onderdelen "CI/Remote support for Technotrend" en de "C++ MS Runtime" installeren via de "Modify DVB Viewer Pro" applicatie.

Vervolgens moet het mogelijk zijn om je CI-module aan te spreken en dan zou je ook de opties van de CI-module moeten kunnen gebruiken.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst:

Ik heb echt alles geprobeerd.

ttbdadrv dll v1.0.1.15, v1.0.1.17, v1.0.1.21.

USB driver v1.0.3.8, v1.0.4.0, v1.0.4.5.

TT Mediacenter, DVBViewer v4.2, v4.3 BETA en v4.5 en zelfs DVBDream, maar geeneen werkt.

Ik heb het zo'n beetje geprobeerd met alle verschillende driver, dll en programmaversies, maar heb het uiteindelijk opgegeven en ben op zoek naar een andere kaart die mogelijk wel werkt smile

Zo niet had ik iets gelezen over de smartreader+. Misschien, dat dat een oplossing is.

Geplaatst:

Ik heb hier een technisat usb2 hdci ontvanger,ik heb dvbviewer geïnstalleerd,en de ci modulle van TVV/CD werkt.een uccas cam werkt bij mij niet.

alleen,weet ik niet hoe het komt,dat ik één en ketnet niet kan ontvangen.

ik weet niet meer zo goed,maar ik denk dat ik niks extra's moest aankruisen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen