ralph_kl Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Allen, ik heb een externe Iomega usb2 harddisk ingeplugd op de achterzijde van mijn RE-8000. Deze is FAT32 geformateerd. Nu doen de volgende sympthonen zich voor. - harddisk geformatteerd op FAT32, doe een enkele opname werkt prima. Wil ik hierna een opname programmeren, dan zie ik de melding opname voorbereiding, en blijft het systeem hierop hangen, de harddisk ik niet meer herkenbaar. Na het opnieuw opstarten van de RE-8000 kijk ik bij de harddisk settings, dan is deze not mountend en unknown. Heel de harddisk is niet meer leesbaar en moet onieuw geformateerd worden. Doe ik iets fout qua settings? Is het de iomega harddisk, aangezien ik wat rond gelezen heb dat WD harddisks beter geacepteerd worden. Is er een garantie met een esata disk dat dit zich oplost? Zijn er evt suggesties voor een type disk? Alvast bedankt Ralph
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2010 Heb je de harddisk met de 8000 zelf "journailed" geformateerd? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ralph_kl Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik heb deze eerst journaled geformatteerd, gaf het zelfde probleem. Echter las ik in de faq op www.rebox.tv dat esate journaled behoort te zijn en usb 2.0 fat32. Tenzij ik dit verkeerd begrepen heb? in het menu kan je bestandstype op journaled of fat zetten, en daarna de formattering op journaled of fat32 doen. Ik heb hier verschillende opties al uitgeprobeerd. Ralph
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen